/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette programmer
Fra : egoland
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 06-04-08 17:45

Min søn har været ude i en u-autoriseret sletning af et program, idet han har slettet mapperne til programmet på harddisken. Han har altså ikke brugt den gængse med tilføj/slet. Er der nogen af jer, der kender et program eller en måde at slette de sidste rester af programmet? vi har prøvet at gen-instalere det, men det kan vi ikke komme til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-08 17:48

installer det igen, og slet det...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-08 17:51
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-08 18:06

Det sikreste er det som refi anbefaler, ellers kan du søge i Regedit og finde mappen med program navnet og så slette den også, eller bruge et program som finder ugyldige registreringer som du kan slette, for eksempel EasyCleaner som kan "snakke" dansk: http://www.majorgeeks.com/download414.html klik på et af de amerikanske flag og lad være at klikke på noget på den nye side, download starter automatisk

Godkendelse af svar
Fra : egoland

Dato : 06-04-08 20:19

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 22:08

Selv tak, jeg går ud fra du fik ryddet op på resterne