/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Piece of My Heart
Fra : Nik_
Vist : 602 gange
30 point
Dato : 06-04-08 13:50

Nogen der ved om Janice Joplins "Piece of My Heart" er sunget af andre?

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 40 point
Dato : 06-04-08 13:54

Den mest kendte coverversion er nok med Beverley Knight

Af andre kan nævnes

Sammy Hagar, Dusty Springfield, Rough Cutt, Nazareth

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 06-04-08 13:55

http://www.youtube.com/watch?v=zcnYOXhpzwI

ude til højre kan du finde flere versioner.. Ellers så bare søg på "piece of my heart" på youtube. Så skal du nok finde noget

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 06-04-08 13:57

Faith Hill, Beverley Knight og Melissa Etheridge synger den også. står der her: http://en.wikipedia.org/wiki/Piece_of_My_Heart

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 06-04-08 13:58

*Other renditions of the tune have been offered by Faith Hill, Melissa Etheridge, Betty LaVette, Dusty Springfield, Bryan Ferry, Phoebe Snow, Beverley Knight, Etta James, and many others

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 06-04-08 14:06

Dusty Springfield, Beverley Knight har jeg nævnt én gang. Melissa Etheridge synger den live i et medley.

Men du kan finde mange flere inde på youtube end lige dem wikipedia har skrevet"

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 06-04-08 14:07

Tak for svaret boibbo.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-04-08 16:32

Citat
:)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-04-08 16:33

[CITAT][/sku lige teste hvordan man skriver citater]

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-04-08 16:33

Citat
Indsæt din tekst her