/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Problemer med lyd, igen igen.
Fra : MentaFox
Vist : 514 gange
103 point
Dato : 06-04-08 06:29

Jeg har lige købt ny PC (Medion 6774)
Den har OGSÅ problemer med at optage, og når jeg prøvet at gå ind i mixerpanelet (den kører vista), så er der ikke nogen ting der hedder "mikrofon" som jeg kan skrue op eller ned for..

Nogen der ved hvad der er galt?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 06-04-08 09:15

Dobbelt klik på højttaler ikonet nede i højre hjørne - Vælg options/Advanced Options - Markér de funktioner du vil ha' en 'styreboks' for, bl.a mikrofon og andre relevante - indstil dine lydfunktioner!

/Torben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 12:27

Et forslag, jeg har ikke set efter om det sådan med Vista, men prøv at se efter, mixer panelet er det den der hedder Lydstyrke ? Klik på Indstillinger og på Egenskaber, der skal du så flytte prikken fra Afspilning til Indspilning, klik OK nu kan du justere lydstyrke på mikrofon og andre indspilnings indgange og slå dem fra som du ikke bruger

Kommentar
Fra : MentaFox

Dato : 06-04-08 14:28

Hehe tak for svarene begge to, men hvis i læste mit indlæg kan i se jeg skrev dette:
"og når jeg prøvet at gå ind i mixerpanelet (den kører vista), så er der ikke nogen ting der hedder "mikrofon" som jeg kan skrue op eller ned for.. "

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-08 16:05

Hej

Hvis du nu har gjort som dogvillestar foreslår, så kan man slå diverse til/fra i denne dialog.

Dobbeltklik på højtaler, vælg Indstillinger/Settings, Egenskaber/Properties, her kan du så "vinge" de forskellige ting til/fra.

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 103 point
Dato : 06-04-08 17:22

Jeg har så lige set efter på en Vista computer, klik på Start - Kontrolpanel dobbelt klik på Lyd - klik på fanen indspilning, marker mikrofonen og klik på Egenskaber - klik på fanen Niveauer, der kan du indstille din mikrofon

Godkendelse af svar
Fra : MentaFox

Dato : 06-04-08 18:36

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 18:40

Selv tak, fik du lyden som du ønsker den ?