/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
password
Fra : lianesen
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 05-04-08 21:11

hej. nogen der kan fortælle mig hvad man gør når man har glemt sit password til hotmail.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-08 21:15

opretter en ny hotmail

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-04-08 21:34
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-04-08 21:37

Prøv med SIW som du henter her http://www.gtopala.com/siw-download.html når du har hentet det og åbnet det, skal du åbne Software ude i menuen rul herefter ned til Secrets og tryk, så kommer der oplysninger om mail password m.m.
Du kan nemlig være heldig at det ligger på din computer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 00:33

Så har du forhåbenlig en alternativ mail adresse, det blev du opfordret til at skrive da du oprettede din hotmail, ellers er det bare at glemme den og oprette en ny

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 00:34

Citat
Du kan nemlig være heldig at det ligger på din computer
det er kun hvis du har sat computeren til at gemme e-mail adresse og kodeord at du kan anvende den løsning

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-08 07:41

Jeg har prøvet at få min hotmail lukket på grund af for mange fejl login.. og jeg havede ikke angivet nogen alternativ email. da den blev oprettet i 98. jeg prøvede at nulstille kontoen men jeg kunne ikke få sendt en nyt kode. så jeg skrev en mail til dem.

jeg skulle angive
Send os venligst følgende oplysninger:
1. Dit Windows Live ID (Din email adresse)
2. Dit fornavn og efternavn
3.Din fødselsdato (måned/dato/år)
4. Dit land
5. Din stat (hvis anvendelig)
6. Dit postnummer
7. Din IP adresse
8. Svaret på dit hemmelige spørgsmål.
9.Den "alternative e-mail adresse", der hører til kontoen.
10.Din internetudbyder (hjemme eller arbejde)
11. Tidspunkt og dato for sidste gang det lykkedes dig at logge på.

Yderligere oplysninger, som muligvis kan hjælpe os med at godkende dit ejerskab af kontoen.

For Windows Live Hotmail kunder:
1. Navne på mapper, som du har oprettet udover standardmapperne.
2. Navne på kontaktpersoner i din adressebog.
3. Emner på gamle e-mail meddelelser i din indbakke eller andre mapper med post.

Godkendelse af svar
Fra : lianesen

Dato : 06-04-08 13:31

Tak for svaret buch78. det løste sig ved at samkøre mail adresser. tusind tak til i andre, meget sødt af jer alle.