/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Skildpadden red belly
Fra : ANNImartin
Vist : 592 gange
50 point
Dato : 05-04-08 19:02

Hej allesammen..
Hjææælp mig..
Jeg har fået skaffet mig en red belly.. Ved ikke så meget om den..
Fortæl mig alt hvad i kan.. Og hvad er prisen på den, har hørt den er sjælden..

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 05-04-08 21:19

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 05-04-08 21:20

Skal den FODRES_ også__

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-08 22:50

Hvor i alverden har du skaffet den......den er sjælden, forbudt at importere og er vist endda på rødlisten over udrydningstruede dyr....prisen på den kender du vel, efter som du har anskaffet den

Det er en sumpskildpadde, stammer oprindeligt fra Alabama.

Den skal fortrinsvis have plantefoder........du kan købe foder i akvariebutikker i form af pillefoder o.s.v. og den æder visse former for akvarieplanter...ålegræs o.s.v.

Den kræver meget plads....skal have et akvarie med både en tør og våd del hvor der er plads til at den kan svømme og dykke (akvarie på mindst 200-250 liter).....den tørre del så den kan kravle op af vandet og ligge og "sole sig" under en varmelampe, god rensning af vandet da sumpskildpadder er nogen grisemikler der let kommer til at lugte.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-04-08 22:51
Kommentar
Fra : ANNImartin

Dato : 05-04-08 23:54

hej dova .. Jeg har faktisk fået den så ved ikke det med prisen.. Ved du??

Godkendelse af svar
Fra : ANNImartin

Dato : 02-07-08 17:43

Tak for svaret dova.