/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VPN forbindelse i VISTA
Fra : Sunnyman
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 05-04-08 08:40

Har et problem med oprettelse af en VPN forbindelse fra min Vista maskine.

Ved oprettelse opnår den forbindelse med serveren, og checker bruger og password.. men derefter bliver den koblet af.

Når jeg bruger XP, Mac til VPN logon, er der ingen problemer.

Er der nogle der kan hjælpe ????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-04-08 10:31

Start > hjælp og support > skriv vpn > og du får lidt forklaring > vælg 2. som giver dig en guide.
(Jeg har ikke selv prøvet guiden)

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 05-04-08 19:42

Hejsa,

Har jeg prøvet, men intet hjælper.

Mener dog tidligere at se at en eller anden stillede et spørgsmål noget ligende, og der var et langt svar med ændring i Registreringsdatabasen, som hjalp.... men kan ikke finde det svar igen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Sunnyman

Dato : 12-04-08 09:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål