/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Relevant spøgsmål....størrelse
Fra : Benjamin.Hansen
Vist : 1089 gange
50 point
Dato : 04-04-08 22:33

Da jeg blev udlukket fra dialogen, kan jeg jo lave min egen tråd..

Citat
Jeg har de samme erfaringer som missjosefine. Så Benjamin spørgsmålet er helt relevant.

Hvorfor er mænd så utilfredse med dem selv og hvorfor tror de ikke at kvinder kan acceptere dem som de er og som de er udstyret.
Citat slut

Hvis noget er af relavant betydninger der jo nogen der syntes det er vigtigt eller relevant, er det vel den der syntes det er vigtigt der rejser spørgsmålet.

Hvis det var en løsning missjosefine, er interesseret i var det vel som en debat med hendes mand at den skulle tages.

Det er svært at at RÅBE "PROBLEMET ER IKKE VIGTIGT".... med mindre det er vigtigt.

Dermed bliver problemet til et problem i sigselv.

Hvorfor er det vigtigt for en kvinde at sige at størelsen på en PIK ikke er vigtig, måske fordi størrelsen er vigtig...

Bare en tanke.

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 22:35

Info
Her er tråde hvori jeg blev Bloket...
http://www.kandu.dk/spg119645.aspx

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 60 point
Dato : 04-04-08 22:38

Måske de ikke helt kan snakke sammen om det, missj er dansk, kæresten italiener

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 22:42

Ja det måske det der er problemet.

Jeg tror bare mænd nøjes med at debatere problemer vi kan gøre noget ved.

Tak for indlæg til min lille lillægstråd.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-04-08 22:44

åh hvor er det dog synd for dig at jeg blokerede dig..men ganske enkelt fordi du ikke fattede meningen med spørgsmålet og åbentbart efter din egen mening ikke tilhører denne målgruppe.....
..jeg har ikke noget problem...det er jer mænd der har problemet og ikke kan acceptere jeres egen kropsdelsstørrelse...og så skal dud ikke brude dig om at smide it indlæg ind hos dig selv....hvor småligt....
har læst på din profil....det har jo overhovedet ikke din interesse at debaterer her...kun teknik og den slags....så hvorfor ligepludselig..er det fordi du selv tilhører dem der måler i svømmehallen og går hjem og græder ud hos fruen og siger hvorfor er min så lille når alle de andres er sååååååååååå store.....
i er ynkelige nogen gange.....vær dog glade for det i har og lær at blive tilfredse med jeres krop....
for de fleste kvinder betyder størrelsen intet....kun hos jer mænd....i tror det betyder så meget..men facs er at, det gør det ikke....
god aften...j.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 22:50

Hvorfor er det vigtigt for dig at svine andre til ?

Hvis du kaldet det debat er du da gået forkert...

Nu er det jo ikke mig der gør størelsen til et problem og derfor tager jeg det stille med den del af problemet.

Så vidt jeg husker var det Freud der beskrev begrebet Penismisundelse, måske var han inde på noget...

Men tak for at du hendleder min og din mand på problemer, du mener vi har.

Hvis problemet er lige så stort for mig som for din mand - stemmer jeg for at han er helt normal.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 22:53

Sjovt...

Citat
endnu en mand der ikke tør komme med et seriøst svar på hvordan det ka være

Sjov logik
Måske fordi det kun er et problem for få kvinder og ikke et gennerlt problem...

Godkendelse af svar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 22:56

Tak for svaret Olesen-50.

Jeg lukker børnefesten...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-04-08 22:59

Benjamin - glem miss.

Hun lever sit eget liv, og er ikke interesseret i svar på spørgsmål.
Hun har flere annullerede spørgsmål end accepterede.

Om det er hendes ital. mand eller hende der har et problem - må vi lade stå.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 23:05

Tak for indlæget IBM760

Men hun har måske ret i at det er et emne jeg ikke har forstand på.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-04-08 23:07

Ja, hun har formodentlig større kendskab til disse dele.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-08 23:14

LOOOL Nå så er Miss Pik & patter på igen. Har du overhovedet andet mellem ørerne. Ang. størrelser, så antager jeg, at du med dit angivne forbrug af tissemænd nærmest er på størrelse med et siddebadekar. Gosh.......LOOOOL Jeg ville hoppe over, hvis jeg fik tilbuddet. Man kunne jo risikere at fare vild

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-04-08 23:16

Klumme - din skrækkelige unge.

Men, jeg er bange for - at det er hendes problem.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-04-08 23:23

Ja faktisk ville en pik på 8 cm være ideel..kvindens mest følsomme sted,( i skeden vel at mærke) sidder ca 5 cm inde og hvis en mand forstår at bruge sit redskab, ja så behøver den fakisk ikke at være større.
En stor pik virker da fræk og magtfuld, men når vi taler om at tilfredstille kvinden, sidder størrelsen og styrken et helt andet sted.
....det hele handler jo om at bruge de fortrin vi har og styrke de mindre gode...
Fokusér på det du er god til og træn i det du mangler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-08 23:55

IBM

Skrækkelige unge LOOOOOOL

Det er sgu da morsomt, at den afdankede høkasse (er det hende de kalder "EKKODALEN" loooool) stort set kun figurerer i sp. og sv., når der er pik og patter med i det.

Selvfølgelig skal sex ikke underkendes.... det er vist kommet for at blive, men man kan altså snakke alting ihjel. Nu kunne hun tænke sig at få en hel masse tissemandsmål opgivet, (utidig nysgerrighed) og så ville hun sidde og tygge på den resten af aftenen. Keder man sig i Italien...så tag dig et job, og lad tissemændene være

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-04-08 00:01

Klumme dog - gid din lunte snart antænder.

Jeg forstået godt - hvorfor du ikke altid er så populær!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-08 00:05

Det gør jeg osse. Men nogen skal jo tale Roma midt imod (SS)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-04-08 00:07

Det er sgu da ufatteligt pænt sagt IBM760 *GG*
Jewg tror at mange mænd ville have rigtig godt af en spiller, før de bevægede sig ud i samfundet...kors hvor ville vi få det fredeligt...de sov alle sammen *LOL*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-08 00:10

Men Miss P & P kan da godt få målet på min Bandit (SS) Den er 10 cm........ over gulvet LOOOOOL Så den skal der IKKE tygges på, den er ligetil......selv for Miss P & P

Go'nat. CU

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-08 00:20

En spiller inden man går i byen LOOL Ganske unødvendigt. Tænker blot på et par stykker af de kvindelige brugere på Kandu, så går det mindst 12 timer før sex er interessant igen LOOOOL

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-04-08 00:38

ja, du er en helt over alle helte...

En hver kvindes drøm....når hun har mareridt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-08 01:06

Pudsigt....du var en af dem som kunne bruges som seksualforskrækker. Hvem kunne drømme om at bestige sådan en halvgammel godt brugt slingrefisse som stort set lever af tudekiks og klynketråde, og som helt ufarligt elsker at puste sig op på Kandu LOOOL

Nå men det er jo osse et taknemmeligt og nemt medium at puste sig op i, selv om man ikke egang har luft til en enkelt ballon, og så forsøge at bilde andre ind, at man har styr på hele lortet. Barsk men retfærdig børneopdrager, henrivnde forførende hustru loool, den formidable køkkenchef, samt den store dyrepsykolog LOOOOL du kan bare hele dynen WHAUUUU