/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Varm på is
Fra : SillyconValley
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 04-04-08 22:14

Hejsa.
Har lige siddet og set "varm på is" og hørte i den forbindelse en sang. Det var under præsentation af Nicholas kiesa, og det er et dansk rockband, mener jeg. Var vist nok nomineret til en pris ved zulu awards, men hvem er det nu ?????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-04-08 22:17

Hvis det seriøs rock og nomineret, dvs. nyere, kan det være Volbeat ???? (nu ser/så jeg ikke "varm på is"

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-04-08 22:19

Kan også være: Dúnè :-/

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-04-08 07:52

Var det ikke DAD med Sleeping my day away??

Eller Nephew

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 05-04-08 09:38

hvem vandt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-04-08 12:13

Hvem vandt må man kun skrive indlæg her hvis man ikke har set udsendelsen Nicolas Kiese og Maj Frisendahl skøjtede sig til sejren, musikken til deres finale optræden var Michael Jackson med The way you make me feel, jeg må så indrømme, at jeg ikke hørte efter om der var noget musik til præsentationen

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 06-04-08 17:07

har lige tjekket det ud på sputnik og der er altså ikke noget musik under præsentationen men de skøjter til Michael Jackson - The way you make me feel som o.v.n. skriver. Det er vel finalen du snakker om SillyconValley?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-04-08 17:14

SillyconValley :

Haalloooooooo............ Er der nogen hjemme?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 18:00

Hej i musik kyndige, prøv at lytte 7-8 minutter inde i dette klip: http://programmer.tv2.dk/is/video/index.php/nodeId-11008273.html jeg kan ikke sætte navn på, men det er måske det spørger efterlyser

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-08 19:00

o.v.n. :
Det er Sort Sol og Holler High.

http://www.youtube.com/watch?v=IQw9d0AVdlk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 23:50

Selvfølgelig Sort Sol, harddisken trænger til en defragmentering, jeg kunne bare høre at det var en god dansk melodi, ikke sætte navn på men hvor er spørgeren ? Rart med lidt respons

Godkendelse af svar
Fra : SillyconValley

Dato : 07-04-08 14:28

Tak for svaret taliskoko.
Har ikke lige fået tjekket mail her i weekenden, da min datter har været indlagt, derfor det lidt forsinkede svar.