/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tabs: Duffy - Warwick Avenue
Fra : Dalgaard84
Vist : 509 gange
250 point
Dato : 04-04-08 17:35

Hej!

Nogen der kan finde eller lave tabs til Duffy - Warwick Avenue??

Tak på forhånd...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-08 18:46
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-08 19:32

Her er teksten

When I get to Warwick Avenue
Meet me by the entrance of the tube
We can talk things over little time
But promise me you wont stand by the light

When I get to Warwick Avenue
Please draw the past and be true
Don't say we're okay
Just because I'm here
You hurt me bad but I wont shed a tear

I'm leaving you for the last time baby
You think you're loving,
But you don't love me
And I've been confused
Outta my mind lately
You think you're loving,
But I want to be free, baby
You've hurt me.

When I get to Warwick Avenue
We'll spend an hour but no more than two
Our only chance to speak once more
I showed you answers, now here's the door

When I get to Warwick Avenue
I'll tell baby there we're through

Cause I'm leaving you for the last time baby
You think you're loving,
But you don't love me
And I've been confused
An outta my mind lately
You think you're loving,
But you don't love me
I want to be free, baby
You've hurt me.

All the days spent together
I wish for better,
And I didn't want the train to come
Now it's departed, I'm broken hearted
Seems like we never started
All those days spent together
When I wished for better
And I didn't want the train to come.
No, no.

You think you're loving
But you don't love me
I want to be free, baby
You've hurt me
You don't love me
I want to be free
Baby you've hurt me

Jeg kan ikke umiddelbart finde tab', men her er et forum hvor jeg håber du kan få hjælp,hvis det ikke lykkedes her på kandu

http://www.avz.dk/8/

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 250 point
Dato : 06-04-08 15:22

HelleBirgitte - Din søgning finder ingen TABS

Jeg har aflyttet den men det er gået stærkt

Vers: 1 akkord på 4 takter
Bb Dm D# D#m

Omkvæd: 2 akkorder på 4 takter

Bb G# C# D#
I'm leaving you for the last time baby

D# Bb
You think you're loving,

G# Bb
But you don't love me

D# Bb
And I've been confused

Dm D#
Outta my mind lately

Bb Break
You think you're loving,
But I want to be free, baby
You've hurt me.

Bas tab:
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------3---------------3--5--3--0----------3-5-3 3-
----------------0--3--5------0------3-5------------------3--5----------
----1-----3---------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Ja det sgu gået meget stærkt. Fik lige pludselig trævlt. Men det sku passe rimelig godt. Du må jo lige skrive hvis der er noget du alligevel synes ikke stemmer

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-04-08 19:28

Hej igen - jeg erked af det, men kan ikke hjælpe dig

Ikke det du har spurgt om, men her på

http://www.youtube.com/results?search_query=Warwick+Avenue+duffy&search_type=

kan du høre det nummeret med Duffy i mange udgaver. Hvor er hun dygtig, og sangen er suveræn

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-04-08 16:35

HelleBirgitte ?????????????

Citat
Prøv lige at se her mange muligheder
http://www.google.com/search?hl=da&q=%2B%22tabs%22%2B%22Duffy%22%2B%22Warwick+Avenue%22&lr=

Citat
Hej igen - jeg erked af det, men kan ikke hjælpe dig

Dalgaard84 har ikke svaret!

Jeg har svaret i mellemtiden.. Lige ovenover dit sidste indlæg

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-04-08 18:50

Hej boibbo
Jeg var vist lidt forvirret

selvfølgelig har du givet et godt svar

Hvis Dalgaard84 vågner, ser han det nok
Hilsen fra HelleBirgitte

Godkendelse af svar
Fra : Dalgaard84

Dato : 08-04-08 18:52

Tak for svaret boibbo. Der mangler jo godt nok lidt - men okay - dit er det bedste svar...

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-04-08 19:15

okay

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-04-08 19:18

Til Dalgaard84.. . Omkvædet og verset skal selvfølgelig bare gentages resten af sangen, men ved godt der mangler en smule alligevel. Jeg havde ikke så meget tid igen.

Kommentar
Fra : Dalgaard84

Dato : 09-04-08 18:50

Til boibbo - Okay... hvis du skulle få mere tid, må du da meget gerne tabbe den færdig - syntes det er en rigtig fed sang..

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 09-04-08 18:55

Nu kan jeg se at Hendes første single "Mercy" allerede er tabbet ud på nettet, så det vel også bare et spørgsmål om lidt tid inden "Warwick Avenue" kommer ud også. Når/ Hvis den blir ligeså kendt som den første single skal den nok komme.. Selvfølgelig ikke sikker..

Men så skal du lige tænke over at de "tabs" man finder på nettet også bare er normale folk der har aflyttet sangen ligesom jeg. Det er yderst sjælendt at en artist selv lægger sine egne tabs ud. Derfor kan der sagtens forekomme fejl. Det har jeg opdaget mange gange før hen. Hvis den så er blevet bedømt at forskellige brugere kan man jo gå efter antal stjerner..

Men ja det en meget go sang :)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 09-04-08 18:56

Det kan være jeg får lidt tid i weekenden til at tabbe den helt færdig..

Kommentar
Fra : Dalgaard84

Dato : 10-04-08 17:30

Okay - det lyder squ coolt...