/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
profil
Fra : annika31
Vist : 290 gange
50 point
Dato : 04-04-08 15:53

jeg vil gerne slette min profil hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 04-04-08 15:54

det kan du ikke

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 04-04-08 15:59

Gå ind i dine abbonnementer, 0-stil dem alle. Så er du "næsten" slettet. Ving evt. også NEJ til at modtage e-mail's..

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-04-08 00:22

Hej annika.

Når man først er oprettet på kandu.dk, er der INTET at gøre! Du kan ikke slette din profil og alt hvad du evt. har skrevet på sitet, bliver stående til evig tid - eller i hvert fald så længe sitet eksisterer, sådan er det bare - om man kan lide det eller ej (jeg kan ikke!).

Det eneste du kan gøre er at sørge for at du ikke modtager flere Emails fra kandu.dk OG så lade være med at logge ind mere.

Held og lykke derudad.

Vh. Dorthe.