/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan bruger jeg outlook?
Fra : VlGGO
Vist : 501 gange
40 point
Dato : 04-04-08 15:45

Hej.
Jeg har lige installeret microsoft office 2007, og jeg vil gerne bruge offie outlook. men når jeg har skrevet min e-mail så beder den om en server(POP3 ovs.) Hvad skal jeg vælge der?
hvad skal den indgående server til post være? hvis jeg bruge hotmail skal den så være http://msn.dk? og udgående post (SMTP) Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre :S

V.H Viktor - Hjælp mangles :P

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-04-08 16:12

Det bør du kunne læse inde på din Internet udbyders hjemmeside.

Hvem har du?

Kommentar
Fra : VlGGO

Dato : 04-04-08 16:13

TDC

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-08 16:27

Indgående post: pop3.mail.dk

Udgående post: smtp.mail.dk

Clou

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 16:33

Du skal ind i funktioner E-mailkonti og fortælel din Outloko hvem du har konto hos
Så skal du indtaste brugernavn mailadresse og Password.
Disse oplysninger har du på papir ved siden af.
vh Ben

Hvis det kikser kan du ringe og få TDC til at hjælpe med opsætningen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-04-08 18:05

Det er ikke sikkert at du kan bruge Hotmail i Outlook, men hvis du kan så skal du vælge HTTP og ikke POP3 som server til Indgående post, så står der i linjen under Min HTTP e-mail udbyder er: der skal der stå Hotmail, eller skal du oprette en ny POP3 mail konto hos din udbyder som du skriver er TDC

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-04-08 18:11

Microsoft har en opdatering til Outlook, så den kan køre hotmail.
Jeg har ikke selv instaleret den men, en der skulle komem en forespørgselm om opdateringen når man forsøger at anvende hotmailadresse.
vh ben

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 04-04-08 21:39

Du kan hente og installere programmet Netsupport på TDC's hjemmeside. Det kan hjælpe dig med opsætningen af Ouotlook kontoen

Her kan du også gemme dine opsætninger til internettet og genskabe hvis noget går galt med din forbindelse.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-04-08 22:03

Er det lidt af en overdrivelse ? NetSupport kan rette fejl i en mail konto, den kan da ikke sætte dem op, eller kan den

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 05-04-08 09:35

Prøv selv

Kommentar
Fra : VlGGO

Dato : 06-04-08 10:48

Jeg prøver xD

Kommentar
Fra : VlGGO

Dato : 06-04-08 10:56

Det virker ikke med pop3.mail.dk.. Jeg bruger sol.dk som mail. tror jeg ringer til tdc.. :D

Kommentar
Fra : VlGGO

Dato : 06-04-08 11:05

Jeg ville ønske jeg kunne give jer alle ponit for nu virker det! TAK ALLE SAMMEN !

Godkendelse af svar
Fra : VlGGO

Dato : 06-04-08 11:07

Tak for svaret clou og benjamin.hansen ! :D

Kommentar
Fra : clou

Dato : 06-04-08 11:20

Velbekomme - håber det fungerer for dig VIGGO!

Fortsat god søndag fra

Clou