/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook på UK... dansk ordbog,
Fra : Irina
Vist : 394 gange
5 point
Dato : 27-02-03 00:13

Hej! der

Jeg har XP Microsoft outlook på UK. Og jeg ønsker en dansk ordbog, kan man downloade den gratis et sted `?

hilsen
Irina

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 27-02-03 00:49

Har du prøvet at kigge hos Microsoft på www.microsoft.dk ???

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-02-03 08:45

Hej
Er din browser også på englesk?fordi outlook express kommer indkluderet i
en sammlet pakke sammen med internet explorer.

Manse9933

Kommentar
Fra : Irina

Dato : 27-02-03 09:13

ja! alt er på englesk min XP og min office pakke, hvor outlook er på.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-02-03 09:53

Hej irina
Så kan du jo prøve at dawnloade internet explorer 6 sp1 på nedestående link
den indeholder både browser og outlook express,tryk dawnload now også vælger
du sprog ude i højre faneblad,hvis der er et problem med at dawnloade programmet så vil det stoppe af sig selv,du kan også tjekke ofte stillede spørsmål på samme side hvis du er i tvivel om noget,håber det hjælper dig.

http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

Hilsen Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-02-03 11:16

Hej Irina
Jeg glemte at fortælle,at jeg har dawnloadet en engelsk version på mit danske xp system så det må kunne lade sig gøre den anden vej også.

Manse9933