/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Overvågning at net-forbrug.
Fra : Jesper_wood
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 04-04-08 13:36

Hejsa,

Har stillet dette spørgsmål før, uden at finde et program det ville virke:

http://www.kandu.dk/Spg112066.aspx

Håber nogle kan hjælpe denne gang.
_________________________________________________________________________

Jeg mangler et program, der viser hvilke programmer der bruger internettet, og hvor meget de bruger lige nu.

Eks.

Explorer - 10 kbs
Messenger - 15 kbs

Så jeg hele tiden kan se hvilke programmer der er aktive på mit netværk.
Håber i kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 04-04-08 13:39
Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 04-04-08 13:51

Har prøvet denne ikke lige det jeg mangler.

Programmet skal selv finde ud af hvilke programmer der bruger nettet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-04-08 14:06

Har du ikke allerede den mulighed med din firewall ? Jeg bruger OnLine Armor og den viser et vindue som jeg synes ligner det du efterlyser, vil du se et skærm billede af det omtalte vindue ?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-04-08 15:09

Jeg har brugt Netlimiter længe og er meget tilfreds.
Det er ikke gratis, men til gengæld rigtigt godt.
Der er nok en prøveversion.
http://www.netlimiter.com/
Gambrinus

Annuller spørgsmålet
Fra : Jesper_wood

Dato : 09-04-08 06:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål