/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Glemt adgangskode til exhange
Fra : tina84
Vist : 919 gange
100 point
Dato : 04-04-08 13:30

Hejsa

Jeg plejer at kunne logge på min arbejdsmail hjemmefra, via www.???.dk/exchange.
Da jeg ikke gør det så tit har jeg glemt koden, ligger den på min pc et sted eller findes der programme som kan skaffe den?

Haster meget, men IT har fri, ved heller ikke om de kan se det et sted.

TG

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-08 13:34

Nej det kan du ikke Med mindre du har gemt den specielt ellers er der jo ikke meget sikkerhed i det

Kommentar
Fra : tina84

Dato : 04-04-08 13:36

Nå, tænkte det nok. Må vente til mandag så.

TG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-08 13:41

Ja det er sku trist

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-08 13:43

Prøv med SIW som du henter her http://www.gtopala.com/siw-download.html når du har hentet det, skal du åbne Software ude i menuen rul herefter ned til Secrets og tryk, så kommer her er oplysninger om mail password m.m.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 04-04-08 13:44

Hvis det er tdc-mail du bruger har de ændret til side til : https://webmail.tdcwebmore.dk (i hvert fald hos mig).

Kommentar
Fra : tina84

Dato : 04-04-08 13:53

Hej Kirstineka

Nej det er det ikke

TG

Kommentar
Fra : tina84

Dato : 04-04-08 13:56

Hej bentjuul

Jeg prøver lige med det program.

TG

Kommentar
Fra : tina84

Dato : 07-04-08 08:35

Hej bentjuul

Det virkede desværre ikke, sikkert fordi dette password ikke ligger fysisk på min hjemmecomputer, men på min arbejdskomputer. Kan snakke med IT i dag, måske de kan hjælpe.

TG

Godkendelse af svar
Fra : tina84

Dato : 09-04-08 20:16

Tak for svaret Sunowich.