/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BREV-DUE STOP DET PJAT
Fra : hawaii7
Vist : 940 gange
50 point
Dato : 04-04-08 12:19

Hvad har brev-dur nu gang i.
Hvorfor giver han sig selv point med alle mulige andre profil navne?
Stop dog med alt det pjat, således at dette forum stadig kan forblive et seriøst foretagne.

hawaii7

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-08 12:26

Hvornår går duejagten ind?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 04-04-08 12:35

hawaii7

Der sker sikkert det samme i dag, som de foregående dage. Spørgsmålene bliver slettet og profilerne blacklistet af kandu.

Men hvorfor profilen lader det gå ud over brugerne, det ved jeg ikke. Det er jo brugerne på kandu, der føler sig mest generet.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-04-08 12:40

Hej ans jeg regner også med at de bliver slettet i dag.
Sidste dag kontaktede jeg også kandu, det har jeg gjort igen i dag.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : pve

Dato : 04-04-08 13:21

Hvor er Søren Ryge (aka hr due-dræber) henne når vi skal bruge ham ?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-04-08 13:37

En brevdue kan vel osse være en Postand?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 04-04-08 13:47

ja, eller en papand

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-04-08 14:20

Yup...Der kan siges meget i Rap

Kommentar
Fra : jæger

Dato : 04-04-08 14:29

ja, lad os se noget mere blod...

bedre end Kandu nyhedsbreve og svar fra Teamet bag Kandu...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-08 14:39

At teamet bag kandu ikke svarer dig på mails, det er en ting, men hvorfor lade det gå ud over brugerne på kandu

jæger

Hvorfor ødelægger du det på denne måde. Brugerne kan da ikke gøre for, at du ikke får svar på dine mails til kandu

Kommentar
Fra : Brev-Due

Dato : 04-04-08 15:55

Næh, det med den s... e-mail er jo også hip som hap ...
Det jeg gør nu er bare for at komme på hitlisten igen - før jeg bliver flaffet ned for 3 eller 4 gang.

Og det kan jo ikke ødelægge noget....

Andet end at alle Kanduer rigtig kan godte sig over IDIOTEN

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-08 18:23

Brev-Due

Så blev du "flaffet" af igen.

hawaii7

Kandu må have læst din mail. Det sidste spørgsmål blev slettet med det samme. Nu er der kun de tidligere ca. 25 spørgsmål tilbage fra i dag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-08 18:26
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-04-08 00:14

Hej derinde.
Jammen hjælper det at skrive mail til kandu teamet. Jeg har også forsøgt da min profil var en af dem der blev misbrugt
Det er sq da s.... irriterende at den åndspotte skal blive ved på den måde. Man gider snart ikke glo herind mere. Ha en god week end alle jer andre. V.H. Pia

Godkendelse af svar
Fra : hawaii7

Dato : 07-04-08 17:49

Tak for svaret ans. På en eller anden skal jeg vel have det afsluttet.
Jeg ville helst skyde anden og de andre idioter.

Hawaii7