/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
!!! Gibson bas !!!
Fra : Sunowich
Vist : 797 gange
70 point
Dato : 03-04-08 10:05

Hej jeg har en gammel Gibson bas fra engang i 60' erne med serienummer 970307 Ligner denne bas der dog er en Fender http://www.musikbiksen.dk/amaster/shop/index.php?/amaster/shop/show_products.php?groupMaingroup=Basguitarer&supergroup=Solgt

Nogle der ved hvor man kan finde ud af hvad den sådan ca er værd ?? gerne et link

Mvh SunoWichDel fish

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 03-04-08 20:16

Prøv at se i den blå avis
der sælges meget der ligner og måske en magen til.
Hvis den "rigtige" musiker vil have sådan en bas vil jeg tro at den er en god sjat penge værd.
Jeg selv har tre særlige fender guitarer som jeg er budt meget for. Har dog ikke lyst at sælge men har da undersøgt hvad de er værd på dba. Blev ret overrasket!
Fed bas du har der!!!

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 12-04-08 11:43

Hej Sune.
Tror du ikke at Jon Bruland kan hjælpe dig.. Kunne være sjovt at høre hvad værdien af en sådan Fender/Gibson Bas er.

http://www.guitaren.dk/artikel.asp?kategori=forside&id=671

Accepteret svar
Fra : Bugvin

Modtaget 70 point
Dato : 12-04-08 12:05

Hej igen
Sådan skriver de på Akustikken

http://www.akustikken.dk/

MÅSKE HAR DU EN MINDRE FORMUE LIGGENDE?
Hvem ved - måske har du en mindre formue liggende?
Vintage og gode brugte instrumenter indbringer i tiden rigtig gode penge. Har du en akustisk guitar, en elektrisk guitar, en banjo eller måske en mandolin liggende, kunne du måske tænke dig at vide, om den er noget værd.

Vurderinger er vi eksperter i. Allerbedst er det, hvis vi kan se nogle billeder af dit instrument og vi vil meget, meget gerne have oplyst mærke, model og eventuelt et serienr.

Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du mener du har noget spændende liggende.
Det kunne jo være.

Skriv til akustikken@akustikken.dk og opgiv venligst telefonnummer, så svarer vi dig hurtigst muligt.

Med venlig hilsen
Ole

PS: Lad dig eventuelt inspirere af vores Webshops sektion med Vintage og brugte Instrumenter.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-08 22:51

Tak for svaret Bugvin.