/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Skagen eller Sylt :-)
Fra : Disi
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 03-04-08 07:43

Sommerferien plejer altid at forgå i Hvidebjerg unerne elsker det "det skal siges de er strore nu,17 og 19" men jeg magter ikke at tage der op igen .
Så vi vil prøve noget andet
Er her nogen der har været på øen Sylt eller skagen hvor i kan anbefale noget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-04-08 08:15

Begge steder blæser det altid, jeg ville ikke vælge dem

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 03-04-08 08:19

Hvor skla vi så tage hen ?
Har du været på Sylt ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-04-08 08:38

Silkeborg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-04-08 10:10

Ja iriirterende tyskere på sylt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-08 10:17

Hvor i lande ca kommer i fra ?? I telt -campingvogn-lejet hytte-sommerhus????

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-04-08 10:27

Ja hvis det er læ for vinden i søger, så er Silkeborgskovene Med Himmelbjerget bedre end Sylt og skagen med den tilsandede kirke!

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 03-04-08 10:48

Vi kommer fra fyn og har selv Cv

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 50 point
Dato : 03-04-08 11:48

Så kommer i jo nok ind i hovedlandet ved Fredericia. Du kender nok"Jylland du er hovedlandet, Højland med skovensomhed" (Silkeborg ) Så er der nogle muligheder, til venstre Vejle, Tønder, Sylt.
Til Højre, Århus, Mols, Ebeltoft, Kalø, Kalø vig. Følhe østkysten til skagen. Passere Limfjorden med Hals - Egense færgen. på hjemvejen Nørresundby tunnelen til Ålborg.
Eller Østkystvejen nordpå Sæby, Frederikshavn, Tordenskjols skanse Pikkerbakkerne Cloostårnet, Krudttårnet Herfra videre mod Skagen, Eller til venstre mod Løkken, herfra sydpå mod Mors med Jespershus blomsterpark ,
Der er masser af muligheder, du må have fat i nogle turistbrochurer - nordsøcenteret i Hirtshals, Kattegarcenteret i Grenå- o.s.v o.s.v.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 21-04-08 13:58

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-04-08 15:18

Selv tak og god tur og god ferie.