/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny bærbar
Fra : Sillepigen
Vist : 625 gange
300 point
Dato : 02-04-08 17:47

Hejsan på Kandu

Det er blevet tid til at investere i en ny bærbar, og markedet er som bekendt stort.
Jeg har pt. en Acer, som jeg ikke er overdrevet imponeret af.

Jeg har nu kigget på IBM, Vega og Fujitsu.
Men jeg mener at have hørt, nogle mærker (Apple formentlig) ikke kører sammen med... Et eller andet. Afsløret - jeg ved ikke så meget om det. Derfor spørger jeg jer.

Vil jeg løbe ind i problemer med et af disse mærker? Lige nu kigger jeg mest på Vega.

Jeg skal bruge den til studier, multimedie, musik, film og msn. Og prisniveauet må gerne ligge under 7.000 kr.

Bring gerne gode råd, erfaringer med de 3 mærker (eller andre) eller eksempler på computere på banen. Tack så mycket.

Mange hilsner,
Kathrine

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-04-08 18:28

Herer et par klart gode maskiner til en go´ pris. En stabil og lækker maskine
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1227

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1453

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1591

Laptops, er også meget flinke, og der er altid hjælp at hente. ;oD

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 300 point
Dato : 02-04-08 21:06

Inden du vælger, kan du jo prøve at kigge med her http://www.forbrug.dk/raad/computerudstyr/10raad/baerbar0/pceksempler/

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-04-08 21:36

Ja de er mange maskiner.
Skal det bare være billigt, og du vil have en drift sikker maskine, så er Toshibe et rigtig godt bud.
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=1888
Den her kan self. godt gå, der er sparet på prosser/ram.. men er det til skole kan den sagtens bruges.
Min kone har også sådan en maskine ;oD

Kommentar
Fra : myg

Dato : 02-04-08 22:54

Skal du have en god maskine, kan du vælge ZEPTO. Det er dansk, det er kvalitet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-08 02:15

Det er vanskelig at råde andre, men ud fra det behov du skriver, så er her en som jeg mener kan opfylde alle dine krav + at der er fin design på en MSI bærbar: http://notebooksalg.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=121866&SamleMenuID=24&gruppe=7&Extended=&SiteID=6&Show_description=0&serie=&producent=MicroStarInterna
Vega er også ok, men med 7000 kr som maximun, så finder du ikke en særlig kraftig Vega, de kan simpelhen for lidt i den prisklasse, den viste MSI koster kun 5000 kr. så du får også til taske med mere

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-04-08 14:00

Selvfølgelig skal du have en Zepto. Dansk og kvalitet
Min datter har en sådan, med en Core2duo 1,66 og 2 GB Ram. Den kører perfekt og har ikke lavet en eneste fejl endnu ipå 6 mdr. Det er den 6. Zepto jeg har købt og der er kun fejlet 1 gang med en bærbar hvor de så skiftede den ud til en ny og bedre model. Dette var fordi den var 1½ år gammel.
Se det kalder man service

Kommentar
Fra : myg

Dato : 04-04-08 16:34

Har kun samme erfaringer med Zepto som fijala - både privat og erhvervsmæssigt.

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 17-05-08 15:04

Tak for svaret HelleBirgitte.
Også tak til alle I andre! God sommer.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-05-08 15:26

Mange tak og også god sommer til dig