/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
3" Digital LCD TV Portable
Fra : steenfibiger
Vist : 764 gange
220 point
Dato : 02-04-08 14:44

Hvor køber jeg et lille transportabelt TV, som kan modtage et terrestisk digitalt signal (DR1, DR2, DRUpdate og YV2)? Jeg ved, at AGK sælger den som spotvarer engang imellem til ALDI, Netto, Føtex og Bilka. Men det har jeg aldrig selv set, og kan man ikke købe sådanne små TV fortløbende. Hvad koster de?

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 02-04-08 14:45

Det drejer sig selvfølgelig om digital modtagelse af DR1, DR2, DRUpdate ogTV2!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-04-08 16:14

Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge det til, men 3" er altså en meget lille skærm. Jeg har selv haft 2,2", 3" 3,3" og har i øjeblikket bla et 7". Jeg skal aldrig have noget under 7" igen, da mange af detaljerne forsvinder.
Jeg vil fraråde dig at købe så småt, med mindre det er 100% nødvendig af plads hensyn.

Casio har en del på programmet, prøv at søg efter disse (ved ikke om de er digitale) Biltema har også noget.

MVH

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 02-04-08 17:01

Jeg ændrer så mit spørgsmål til 7" Digital LCD TV Portable. Tak for tipset og venlig hilsen.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 02-04-08 17:24

http://www.casio-europe.com/euro/products/
Casio har desværre ikke TV på programmet!

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 02-04-08 17:27

http://www.biltema.dk/
har desværre heller ikke sådanne produkter.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 220 point
Dato : 03-04-08 17:24

Prøv lige at se her: http://www.kinovox.dk/proaudio/vis.php?kategori=26

Casio mini tv fra dansk forhandler !!! Jeg aner ikke om det er digital, eller om der findes et på programmet.

MVH

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 03-04-08 20:36

Tak Viskinge, men dette miniature TV er mindre end 3" og har ingen højttaler, og heller inegn pris. Jeg akn forstå, at det er ganske svært at finde et lille diggitalt TV, der kan modtage det terrestiske signal. 39 gange har mit spørgsmål været åbnet!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-04-08 10:40

Jeg så den i ALDI i Hadsund i går. Jeg kan ikke huske prisen, men jeg mener det var under 1000 kr.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 04-04-08 15:21

Hej Alka,
Hvor stor var skærmen hos ALDI?

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 04-04-08 15:22

Hej alka,
Var der højttaler i ALDI's model?

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 04-04-08 15:23

Har nogen set den hos ALDI i nærheden af Århus eller Odense?

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 06-04-08 13:17

Jeg så den hos ALDI i Egå, men det er rigtigt, som viskinge siger, at 3" skærmen er for lille. Prisen var kr. 999.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 06-04-08 22:58

Var det så til digital modtagelse??

MVH

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 07-04-08 10:01

Ja, det var til terrestisk digital modtagelse, men jeg fulgte dit rpåd om at skærmen er for lille! Jeg søger stadig et lille digitalt TV, men med en lidt større skærm en 3". Jeg synes at kr. 999 er dyrt for noget men ikke rigtigt kan se noget på!

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 02-05-08 09:29

Tak for svaret viskinge. Din erfaring medførte, at jeg undlod at købe 3" hos ALDI.
Jeg har ikke fået mange reaktioner på mit spørgsmål, men måske er der ikke så mange der har brug for et sådant TV, som jeg efterlyser? Tak for hjælpen. Steen