/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Hvad sker der ???
Fra : ponda
Vist : 610 gange
20 point
Dato : 01-04-08 22:15

Hej ... jeg har næsten lige fået 2 kaniner, en hun og en kastreret han.
De går i samme bur og det går helt fint.
Hannen har mærkeligt nok parret hende hele dagen, men burde den det når han nu er kastreret?
Jeg ringede til tidligere ejer, som sagde at hun selv havde været nede hos dyrelægen med ham... så hvad sker der lige, hygger de sig bare

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 01-04-08 22:25

Ja, de hygger sig, der er forår i luften.

Du vil også kunne opleve, at det er hunnen der hopper på hannen, det tager de ikke så højtideligt.

Jeg har selv en kastereret han og en hun gående sammen, og kan også opleve det du beskriver,
selv om det ikke sker så tit

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-04-08 22:42

Hans lyster er vel de samme...
Sex er da naturligt også for kaniner...
vh ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 22:50

Ej hans lyster er ikke helt de samme, som før han blev kastereret, forøvrigt hopper hunne jo også på hannen, de hygger sig da bare

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-04-08 23:10

de er ligeglade med at de er neutraliseret, de hygger sig alligevel...de kan bare ikke rigtig huske hvorfor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 23:14

det har du fuldkommen ret i

Godkendelse af svar
Fra : ponda

Dato : 02-04-08 09:06

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : MiLLaSkaT

Dato : 20-05-08 19:22

Mine små trutter der går med en snippet han hygger sig lystigt, så vær du ikke bange for det :)