/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvem vil købe her.
Fra : Teil
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 01-04-08 21:50

Storsvindler gangster bandit.
http://www.nordiskedb.dk/DNK

Nordisk EDB Forsyning.
Har lige set om dem i fjerneren.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 21:51

Ikke her sådan nogle svindlere de sku have krympearme og kløende røve

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 21:51

Jeg hørte også programmet, jeg kan da kun håbe, at nu hvor det er kommet frem hvilke svindlere de er, at de bliver nød til at dreje nøglen om

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 21:52

Jeg får lyst til at leje nogle af Helles engle til
rengøring af firmaet.
S.k. hvidvaskning

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 110 point
Dato : 01-04-08 21:53

Jeg har også set det.Håber han bliver skudt med en lunken lort,lige midt mellem øjnene.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 21:55

Helles engle er jo engle i forhold til de meget "moderne" bander af anden etnisk herkomst, de har jo overtaget meget af arbejdet for rockerne så var det ikke mere passende, at være moderne her

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-04-08 21:59

Nu er det jo altså også tilladt for folk, at anvende den invendige side af hovedet når de bestiller "ting"!!!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-04-08 22:06

Jeg har også set udsendelsen, men der er umiddelbart noget der ikke passer.
I flg udsendelsen skulle det være nye patroner, men deres hjemmeside siger noget andet.

http://www.nordiskedb.dk/DNK/

Citat
Nordisk EDB Forsyning A/S er på rekord tid blevet en af Nordens store distributører af genfremstillede printer-patroner. De tomme brugte printerpatroner indsamles via vores underleverandører overalt i Europa. Patronerne sendes til fabrikkerne i England og Holland, hvor hver enkelt patron fuldstændig splittes ad. De komponenter der godkendes i indgangskontrollen bliver genanvendt i produktionen.

Nordisk EDB Forsyning A/S underleverandører er certificeret af de lokale miljømyndigheder til at indsamle, opbevare og bortskaffe tomme printer patroner, således at miljøet ikke belastes af vores produktion af genfremstillede printerpatroner.

De har muligvis rettet deres side, efter udsendelsen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-08 22:10

Jeg har ikke set udsendelsen, men hvad kan Helles engle gøre .... komme med kaffe og hjemmebag eller ????

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-04-08 22:12

Tjek det ud på Kontants hjemmeside:

http://www.dr.dk/dr1/kontant

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 22:45

Hej teil.
Hvad handler det om
Har desværre ikke set den udsendelse

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-04-08 23:00

Haloooo piaskov - læser du ikke de forskellige svar?

Tjek det ud på Kontants hjemmeside:

http://www.dr.dk/dr1/kontant

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-04-08 08:29

Den slags er der desværre mange af, og der kommer nye til hele tiden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-08 09:37

Citat
Jeg har ikke set udsendelsen, men hvad kan Helles engle gøre .... komme med kaffe og hjemmebag eller ????

ans. Jeg vil gerne præsentere dig for englene, du må gerne prøve deres
hjemmebagte men det tror jeg du vil fortryde.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 03-04-08 10:34

Tak for svaret Mosebaek.
En lunken lort er meget passende.