/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
? koster det ?
Fra : Dodd
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 01-04-08 16:31

Hej...
jeg er ny så ved ikke så meget om det !
- koster det noget ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-04-08 16:38

Ikke andet end din tid

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-04-08 16:38

Næhhh....Kun almen høflighed.

God opførelse

....Og lægge øre til en masse "diverse"

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-04-08 16:44

Ikke en rød reje!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 16:46

Ja dummebøder koster

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 16:49

Hey Dodd, velkommen til kandu.

Nu hvor du næsten har brugt alle dine spørgepoint, syntes jeg du skulle stille dit spørgsmål her, selv om det ikke er den rigtige kategori.

Ude til venstre kan du også læse--- kom godt i gang ---- så kan du blive meget klogere på hvordan tingene her på kandu fungerer

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-04-08 17:55

Nå ja

VVelkommen til

Kommentar
Fra : Dodd

Dato : 01-04-08 20:06

hej.. til jer alle
og tak for jeres svar ! nu kan jeg trygt læse og svare på noget mere herinde !
- lige en ting mere hvordan får man flere point ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 20:19

Dodd, du får hver dag når du logger på 20 ledige point, det er dem du kan spørge for.

Superpoint får du ved at du har hjulpet med en besvarelse. Når dit svar bliver accepteret af spørgeren, får du det antal point som spørgeren har "udlovet" som du selv har gjort her i dit spørgsmål... 100 point har du sat det til.

Når du syntes du har fået et svar du kan bruge, skal du trykke accepter ud for det svar, så får svareren de 100 point, og er det besvaret inden for en time, giver kandu yderligere 10 point.

Kommentar
Fra : ClayshooterPro

Dato : 01-05-08 22:29

Hej nye er også selv ny og har spurgt om det samme... nu letter der sikkert e nsten fra dit hjerte tryk accepter svar hos en af os så får vi de 100 points du har udlovet. det er et point sysstem og ikke penge bare rolig) må gerne give mig dem he he