/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mønstre i sand
Fra : Nordsted1
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 31-03-08 19:40

Jeg har engang set en, der lavede mønstre og figurer i sand.

Sandet lå på en glasplade med lys under, han brugte så fingrene til at lave div. mønstre

Er der nogen der kan finde den video??

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 110 point
Dato : 31-03-08 19:44

Daw.

Der er lidt at se her men det er godt nok ikke den jeg ville have fundet, det kan være dne kommer

http://www.dailymotion.com/relevance/search/sand%2Bart/video/xmj9n_amazing-sand-art_events

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-03-08 19:46

Hmm, kig engang på det her, der er skam flere, ser det ud til.
Nu går jeg i gang med at NYDE

Go' fornøjelse!

Dorthe

http://www.dailymotion.com/relevance/search/sand%2Bart

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-08 19:46
Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-08 19:50

Yes der var den jo.... mange tak for hjælpen Vil.du

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 31-03-08 19:53

jamen jamen...der er maaange
pænt selv tak

Dorthe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-08 19:54

For søren da også Klaudi, din er da også god... jeg opretter lige en tråd til dig, som tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-08 20:03

Ja det er godt nok flot det der bliver lavet

mvh klaudi