/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Pop-up Blokker
Fra : volvorene
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 31-03-08 16:21

Min Pop-up blokker slår selv fra hele tiden, hvad får den til det???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-08 16:23

Måske et spywareprogram prøv at gå ind på www.spywarefri.dk og læs om det Og få hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-08 16:25

KAN være malware - så ja til spywarefri.dk men kan også være du benytter en tast der slår den fra - for eks når du klikker på link

hvilken popup stopper bruger du ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-08 16:25

Ellers prøv evt en anden Der er massere at vælge imellem feks.herhttp://www.google.dk/search?hl=da&q=Popup+blocker&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

Annuller spørgsmålet
Fra : volvorene

Dato : 04-04-08 21:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål