/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Indstallation af WindowsDraw
Fra : margitm
Vist : 543 gange
20 point
Dato : 31-03-08 13:30

Når jeg vil installere ovennævnte program varer det ca. 20 sek. hvor timeglasset arbejder. Herefter forsvinder alt uden nogen besked på, hvorfor jeg ikke kan installere det.

Har nogen oplevet lignende og ved hvad der kan/skal gøres for at det kan lykkes.

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 20 point
Dato : 31-03-08 14:06

Hvilket styresystem kører du med ?

Hvilken version er dit WindowsDraw ?

Kender ikke så meget til programmet, men det er vist en gammel sag fra Windows 98 tiden. Så det er ikke sikkert du kan køre det på nyere systemer.

Kommentar
Fra : margitm

Dato : 01-04-08 18:08

Jeg har Windows XP.
Det er WindowsDraw 6.

Jeg har fået ny maskine og forsøger at installere det, da jrg havde det på den gamle maskine.

Godkendelse af svar
Fra : margitm

Dato : 01-04-08 18:11

Tak for svaret WinXPeter.

Jeg har Windows XP.

Det drejer sig om WindowsDraw 6, som jeg har brugt på min gamle maskine.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 01-04-08 18:39

Selv tak

Der findes åbenbart en Patch der kan få det til at køre på XP, men hvor man finder den ved jeg ikke.

Du kan læse om nogle der har haft samme problem her:

http://www.anetforums.com/posts.aspx?ThreadIndex=3078