/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tænk hvis ?
Fra : Teil
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 31-03-08 12:35

http://www.kandu.dk/tip17772.aspx

De siger: -Aprilsnar, i morgen.

Kommentar
Fra : myes

Dato : 31-03-08 12:42

... Og begynder at sende regninger ud på det folk allerede har hentet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-08 12:44

Det er ikke 1. april endnu, så det kan de ikke så skulle nyheden være lanceret i morgen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-08 12:46

Jeg tror nu heller ikke på, at det bliver "gratis"

Abonnenterne kommer til at betale mere i abonnement.

Det var det samme da TDC lancerede "ring gratis fra kl. ?? - ??" det kostede, som jeg husker det 30,- kr. pr md.

TDC leverer intet "gratis"

Men jeg vil da i morgen læse betingelserne for "gratis" download af musik.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-03-08 12:51

Vi behøver ikke vente til imorgen se her
Citat
TDC præsenterer PLAY på et pressemøde i dag kl. 15.00 i Store VEGA på Enghavevej i København. På pressemødet vil der også være repræsentanter for de pladeselskaber, der er med i aftalen. TDC udsender kl. 16.00 yderligere information om PLAY.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-08 12:57

Ved det Helle.
De vrøvler bare en masse i dag.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-03-08 13:04

vi må se hvad vrøvlerierne ender med

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-08 15:41

Selvfølgelig er den god nok de har scoret kassen, på nogle af os ,i mange år, så nu får vi bare tilbagebetaling helt klart sagde optimisten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-08 17:27

Og musakken vi får gratis er sikkert
Knud Børge og hans orkester med - hele ugen alene.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-08 17:38
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-08 17:54

Det er sku nok en Rans Lirpa

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-03-08 18:10

Klaudi

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 12:47

Tak for svaret Sunowich.
Ham der achton skal ikke ha noget, han kan spise ris i kina.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 12:59

Ja sådan en nar BTI Med ham Takker og bukker han har også blacket mig nu

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 01-04-08 13:27

- prøv lige at se ham her: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=264771 (achton) og se hvem han giver sine point til.

Suno vågn nu op (hvis du tør)

PS: blev vist også BL'et af en nar