/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Headset til mobil
Fra : hyldeborg
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 31-03-08 09:26

Jeg kunne godt tænke mig et ordentligt headset til min mobiltelefon, da jeg hører en del radio og musik på den. Jeg vil også gerne kunne bruge headsettet når jeg løber, og det skal derfor være et der sidder godt fast. Almindelige "dimser" duer ikke, de falder ud når jeg løber. Nu har jeg fundet et headset som jeg godt kunne tænke mig, men mit problem er, at jeg er nødt til at prøve det for at kunne se om det passer mig. Jeg er en forholdsvis lille kvinde, og det passer derfor ikke hvis det er designet til at kunne passe en "almindelig" mand. Problemet er så, at den slags ting nu om dage er emballeret så de kan modstå en atomkrig. Og man må ikke bryde emballeringen, og derefter sende skidtet tilbage. Hvad gør jeg?????

Det headset jeg kunne tænke mig er f.ex.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-stereo-headset-6146p.html

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-03-08 09:38

Har du prøvet at kontakte firmaets kundeservice? Det kunne da være, at de har forståelse for dit "problem"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-08 10:12

Tror nærmerer du skal kigge efter så'n et som det her:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-sport-stereo-headset-5606p.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-08 10:15
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-03-08 10:29

Kan du virkelig ikke løbe en tur uden at skulle høre musik?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-08 11:37

Du skal også lige tænke på at en gylden regel er at jo større des svære har de ved at sidde fast og så bruger de også mere strøm Hvis du absolut skal høre musik når du løber hva så med plaster til at holde dimserne fast med??

Kom lige i tanke om en ven af mig der en dag spurgte mig om jeg var klar over hvoffor der er 2 huller i hver sin side af en sut ?? det var for at man ku sætte ellastikker i og så omkring hvert sit øre såe ja du kan sikkert konstruerer noget med en elastiksnor

Mvh SunoFisken Der kun har en profil og som er i forårshumør

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-08 12:27

Lyden skal være ind i øret, de fylder næste ingenting, og lyden er bedre end dem som sidder udenpå, de falder ikke ud, jeg taler af erfaring når jeg på jobbet er både over, under og rundt om maskineriet: http://www.mobiludsalg.dk/pi/Nokia_HS_44_Stereo_Musikheadset_white_7405_758.aspx

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 31-03-08 19:36

Jeg synes at hawaii7 skal have en pris for månedens mest irrelevante kommentar.

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 31-03-08 21:48

Til BertelBrander....

Du har fuldstændig ret. Jeg blir´ faktisk en smule irriteret når brugerne her på kandu.dk ikke bare holder sig til spørgsmålet. Andre kan vel være ligeglade med hvordan jeg vælger at leve mit liv

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 31-03-08 21:51

Til o.v.n.......

Nu har jeg jo før nydt godt af din klogskab, bl.a. til at få konverteret WMA filer til MP3 filer. Det fungerer bare. Så jeg er naturligvis tilbøjelig til at stole blindt på hvad du fortæller mig . Men jeg kunne nu alligevel godt tænke mig at prøve dimserne først. Du siger at de ikke falder ud, men kommer det så ikke til at gøre ondt eller blive ømt i øret efter nogen tid?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-08 23:11

Du kan nok få lov at prøve O.V.N's ører så vi andre logger ud selv tak for interessen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-08 02:27

Sunowich altså du skal ikke låne mine ører ud eller hive eller noget som helst jeg købte mine ørepropper hos Mobiludsalg, de er vældig flinke til at oplyse om det de sælger, så jeg valgte efter anbefaling mine ind i øret heatset, de virker også som høre værn, de maskiner jeg arbejder med larmer en hel så det er rart at kunne høre musik og ikke støj, navnlig bassen er bedre i mine propper end i de som fulgte med telefonen og som faldt ud hele tiden, jeg har ikke samme telefon som dig, jeg købte dem her: http://www.mobiludsalg.dk/pi/Sony_Ericsson_HPM_70_Stereoheadset_black_2062_873.aspx til min SonyEricsson, der er tre forskellige størrelse gummi foringer med, så der er mulighed for at ændre størrelse på proppen, det gør ikke ondt og ørerne bliver ikke ømme, ikke mine ihvertilfald, jeg har dem i tre timer ad gangen, så lang en løbetur tager du nok ikke, og forresten Tak for tilliden, jeg vidste slet ikke at nogen stolede så meget på mig, og Sunowich bliver nok god igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-08 02:30

Propperne sidder ikke helt inde i kraniet men i det yderste af øregangen, de er meget mere behagelige at bruge end at gå med radio høre værn

Godkendelse af svar
Fra : hyldeborg

Dato : 02-04-08 15:46

Tak for svaret o.v.n.. At der er forskellige dutter med afgør det. Jeg prøver.
Og tak for kommentarerne til I andre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-04-08 01:34

Selv tak, jeg tror på at du bliver glad for propperne