/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox. Fjerne bjælke?
Fra : Sygate
Vist : 774 gange
300 point
Dato : 31-03-08 01:39

Hejsa !

Kan man ikke fjerne den nederste bjælke foroven, der ligger lige under adresselinien? Den har jeg intet at bruge til.

Tak.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 31-03-08 01:45

Højre klik på et tomt sted, oppe øverst på linjen med Filer - Rediger - Bogmærker o.s.v. og klik på Bogmærke værktøjs linje

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 31-03-08 09:02

Hvorfor dog fjerne den? Jeg bruger den til at trække mine favoritlinks ned på! Venstreklik på Firefoxmærket ved adressen og træk så linket ned på linien. På den måde har du hurtig adgang til links du bruger ofte.
MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 31-03-08 23:02

Genialt.. tak O.V.N..

Ja det med links er meget smart. Bruger den dog på en 12,1" bærbar, så jeg skal have så meget internet inde i rammen som muligt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-08 01:20

Velbekomme selv om jeg ikke er enig med dig, jeg synes værktøjs blælken er genial, ikke mindst de nye funktioner i Firefox 3