/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Deling af printer?
Fra : Technotang
Vist : 545 gange
10 point
Dato : 30-03-08 23:33

Hvordan deler jeg min printer i stuen, så jeg kan printe fra mit værelse?

Jeg har en; hp psc 1217 ALL-IN-ONE

På forhånd tak ;),

/Technotang\

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 23:53

Hvad har du mere af udstyr ? Computer i stuen som printeren er tilsluttet ? Er du på nettet gennem en router ? Er det en bærbar du sidder med på værelset ? Trådløs eller er den i "snor" ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-08 00:19

Du kan også selv finde ud af det ved at klikke på Start og på Hjælp og support, der klikker du på Netværk og World Wide Web, derinde kan du klikke både på Hjemmenetværk og mindre kontornetværk, og på Dele filer, printere og andre ressourcer, der er det beskrevet i et nogenlunde forståeligt sprog

Kommentar
Fra : Technotang

Dato : 31-03-08 15:11

Printeren er tilsluttet en stationær computer i stuen, og jeg sidder også på en stationær.
Og min computer går i en switch som er på mit værelse, og den switch er tilsluttet vores router.
Og den stationær computer i stuen er også tilsluttet routeren :)

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 10 point
Dato : 31-03-08 17:09

På den computer hvor printeren er tilsluttet nu - Gå i Start - Printer og Faxenheder - Tryk på den printer det drejer sig om - Tryk ude i Venstre side på Del denne Printer og følg vejledningen på Skærmen.

På den computer du gerne vil printe fra også. Gå i Start - Printer og Faxenheder - Tryk i Venstre side på: Tilføj Printer - Næste - Prik i: En Netværksprinter ..... - Næste - Prik i: Søg efter Printer - Næste - du skal sikkert installere drivere fra cd'en for at finde den rigtige printer.

Husk at computeren som er tilsluttet printeren skal være tændt for at du kan printe.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : Technotang

Dato : 01-04-08 17:58

Tak for svaret clou.