/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
ny sql database
Fra : Krunk
Vist : 954 gange
80 point
Dato : 30-03-08 19:43

hey nogen der kan hjælpe ?

skal have lavet en ny database i phpmyadmin

når jeg logger ind og går ind hvor man normalt gøre det står der bare
Opret ny database: ngen privilegier

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 40 point
Dato : 31-03-08 08:20

Hvis din database ligger hos en udbyder, har du sikkert kun rettighed til at lave nye tabeller og ikke nye databaser. Tal med din udbyder om dette.

Mvh

sMorch

Godkendelse af svar
Fra : Krunk

Dato : 31-03-08 23:12

Tak for svaret smorch.

ik det svar jeg håbede men så skal jeg da ik bruge min energy på at finde ud af det :P