/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gratis satelit tv
Fra : volvo460
Vist : 1162 gange
120 point
Dato : 30-03-08 18:36

Jeg vil gerne høre om der skulle være nogle brugere der kender til "Satellite.gtrade.org".
Deres tilbud lyder så godt at man skulle tro, at det er løgn.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 30-03-08 18:41

Ja ja det er som med det meste andet .....Lyder det for godt til at være sandt -så er det også det.
Som regel er der en hage ved de ting .Enten betaler man for noget som man ikke vil have eller kvaliteten er ikke optimal..
Dette var ikke noget præcist svar på dit spørgsmål men nok mere et par strøtanker.
Mvh R

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-03-08 18:52

jeg kender dem ikke "Satellite.gtrade.org".
hvis det kun er for at få en flok kanaler, så er der nok at af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-08 18:52

Jo det er ganske vist.......................det mest solgte Tv system (efter deres eget udsagn)

Der henvises til anbefalingsmærker i guldfarve..................men jeg kender dem ikke.

Så tommel nedad.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-03-08 18:57

frie kanaler er der rigtig mange af
jeg har motor styret parabol ca. Ø 90 parabol
jeg ved ikke hvor mange kanaler jeg kan tage, men det er mange
engelske fra 28,2 Øst er det vist over 300 bl, a. BBC og ITV
19,2 Øst alle de Tyske + mange flere
13 Øst fra Syd og ØstEuropa

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 18:59

Det ENESTE du får for pengene er en del link til nogen i forvejen GRATIS kanaler...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 19:02

Vi har over 2000 radio og TV kanaler GRATIS på vores parabol.....

98% af den kunne jeg ikke drømme om at kigge/høre på

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 130 point
Dato : 30-03-08 19:09
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-03-08 19:15
Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-03-08 21:26

Det er ikke tv fra satellit.

Det er en samling adresser på nogen af alle de tv kanaler der kan ses over internettet. Kvaliteten er meget svingende. Det meste er noget ligegyldigt bras.
Ikke værd at betale for noget, som alligevel er gratis.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-03-08 08:53
Godkendelse af svar
Fra : volvo460

Dato : 31-03-08 09:05

Tak for svaret ferik.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 31-03-08 09:34

OK