/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Tab dig på en anderleds måde
Fra : Coaching
Vist : 347 gange
20 point
Dato : 30-03-08 08:11

Hejsa

Som overskriften "Tab dig på en anderledes måde", Hvordan det tænker du sikkert.

Jeg har nu startet et firma der kaldes Denfedecoach.dk Hvor jeg tager udgangs punkt i mit eget vægttab, som over de sidste to måneder er nået til 12 kg.

Vi arbejder ud fra at man skal være motivert for at tabe sig, og ikke hvad man spiser.
Man kan deltage i vores fordrag som kommer over hele Danmark i år.
Send mig en mail med jeres navn og email, så vil i modtage mere infomation vedr. vores fordrag og hold....
Vi garanter ikke vægt tab, men vi garanter bedre livskvalitet

Nu har i sikkert en masse spørgsmål, Send dem egentlig til mig. Jeg skal nok besvare så hurtigt som muligt.

Håber at se jer til vores fordrag som lige nu er booket til Vanløse, Odense; vejle og Århus. flere steder kommer til. alt efter tilslutning.

Mvh

Denfedecoach v.
Michael Hansen

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 30-03-08 08:25

Reklame hører ikke til på Kandu

Det er vel en slags pyramidespil igen

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-03-08 08:43

UD MED ALT DET REKLAME FIS.

Kommentar
Fra : Coaching

Dato : 30-03-08 09:22

Nej det er ikke nogen form for spil,
eller nogen form for at "tegn dine venner op"
Men et ganske almindeligt forslag, til et anderledes vægttab, Vi har ikke på nogen måde forbindelse med nogen firma som sælger alle mulige slags kosttilskud.
Vores er mere simpel og VIRKER..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-08 09:27

Telefonnummeret findes ikke registreret............................ fup og fidus.
Men han er god til at gemme sig.

Kommentar
Fra : Coaching

Dato : 30-03-08 09:36

30583300 Findes skam, bruger den hver dag.

Men bare fordi du ikke har noget fornuftigt og give dig til, så behøver du ikke og rakke ned. på nogen som kommer med noget som kan hjælp folk.
Og ja nummert er ikke vist på DGS.dk og krak.dk
Og nej gemmer mig ikke..

mvh
Denfedecoach

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-08 10:04

Beliggenhed :
Ribe, Sønderjylland.
OG
Jyllingevej 62
2720 Vanløse
OG

http://www.amino.dk/forums/t/31020.aspx

Det hele ser sandelig "seriøst" ud........

Og ja der er ikke andet at lave lige nu.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-03-08 10:16

Kan vi ikke få KANDU support til et fjerne sådanne dårlige reklamer?

Dette er et spørgeforum og ikke til børnepjat.

hawaii7

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 30-03-08 13:07

så smid dog konceptet her.. Vi gider ikke rende fra herodes til pilatus for at høre om det pjat..
Reklame er ikke velset her på KanDu.. Ud med sproget eller annullér din tråd....

Annuller spørgsmålet
Fra : Coaching

Dato : 30-03-08 16:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål