/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
o.v.n.
Fra : prinsessemulle
Vist : 459 gange
10 point
Dato : 30-03-08 00:37

Hvordan gemmer jeg så på comuteren..?
Hvis jeg forstår dig rigtigt..?

-mvh. prinsessen

(Jeg har ikke særligt mange point, så undskyld, med kun de 10 point..)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 30-03-08 00:55

Jo du forstår mig rigtig, jeg håber ikke at det var forkert af mig at skrive sådan som jeg gjorde i dit spørgsmål, hent det lille gratis program YoutubeDownloader: http://youtubedownload.altervista.org/ så kan du hente videoer hjem på computeren, de er i .flv format (flashvideo) så kan du læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16608.aspx det er mest for at blive guidet i installation af codecs pakken, den i tippet er ikke opdateret, for at få den nyeste skal du hente her: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version og installer den pakke, som jeg viser i de Peecee billeder der er link til, så kan du se videoer fra YouTube i Windows MediaPlayer, for at få den bedste oplevelse med YoutubeDownLoader, så skal du når du første gang du åbner programmet, klikke på den lille mappe der er ude til højre for at vælge den mappe du vil gemme videoerne i, efter at have valgt mappe, så er det bare at kopierer url ind i YoutubeDownloader og klikke på OK når prikken er i Download Video From YouTube, programmet kan også omdanne videoen til mp3 hvis det er noget, jeg håber at jeg har skrevet så du forstår, ellers spørg om mere hjælp det nederste afsnit i tippet skal du helt se bort fra, nu bruger vi YoutubeDownloader

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 00:58

Citat
skrive sådan som jeg gjorde i dit spørgsmål
nu er jeg vist ved at falde i søvn det var selvfølgelig i dit tip jeg skrev noget uvedkommende

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:00

Godkendelse af svar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:01

Tak for svaret o.v.n.
Lige det jeg søgte..
-mvh. prinsessen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:02

Det er ikke pænt af Hendes Nåde at grine af en af de ydmyge undersåtter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:04

Tak sov godt med søde Sims drømme

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:05

Haha
...
Min magiske ønskefe gjorde det lige til 20 point istedet for 10..
mvh. prinsessen

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:06

ILM!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:08

Ja det kommer automatisk, hvis der er svar inden for en time, og nu har du vel fået 20 nye spørgepoint ? Så du går ikke i seng med en tom point konto

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:15

Tak, for at svare inden for en time!
= Både grin og gab

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:25

Hvis du er vågen endnu, så husk at det er lige op over: http://www.katnet.dk/t29.htm

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:31

Jeg er skam vågen..
Er du?

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:33

For fan*** da.!
Skal jeg miste en times søvn i nat?
Eller får jeg en..?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:35

Du mister en time hvis ikke du planlægger at sove længe

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:37

Vil det sige at om 8+10 minutter er den 3?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:38

Citat
Jeg er skam vågen..
Er du
jow øjnene er da åbne jeg til daglig plejer jeg at have fyraften kl 00.30 og inde og se på Kandu, om der skulle være et eller andet jeg kan blande mig i

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:38

Hey!?
På mit pc ur er den 1:43?
Der er noget som ikke stemmer!?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:41

Faktisk ja, jeg læste lige en vits, tror jeg lægger den som tip, den er ret PIN lig for ham det går ud over og så slut for i dag, klokken er næsten 3

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:44

Okay, sidste spørgsmål, hvad står der så på dit ur?
& Godnat.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:51

Hvad der står på mit ur ? Der står SEIKO og så en masse tal rundt om. Det er først kl 02 at det pludselig bliver til 03, nu du har holdt dig vågen så længe, så kan du lige så godt vente på mit, og læse den til morgenkaffen, jeg klikker på Send kl 03.00

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 01:52

Nu skal det være slut for i dag, tak for en hyggelig natte chat

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 01:55

den er 3:00 for mig. (JUBIII)
Også tak herfra