/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
downloadet film til dvd format
Fra : w-coast26
Vist : 481 gange
40 point
Dato : 29-03-08 21:39

hvordan får man downloadet film ført over på en dvd,så man os kan køre den på dvd-afspillere???

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 29-03-08 21:41

du skal bare ændre formatten til vob, eller en af de andre fil-formater..

det letteste ville være at bruge Nero 8.

hvis du har det...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-08 23:31

En anden Kandu bruger ville gerne have nogle YouTube vidoer som DVD, jeg hjalp i denne lange tråd: http://www.kandu.dk/Spg114517.aspx vi brugte converterings programmet Super, og forsatte videre med Nero 7, vi fik en vellykket DVD ud af det, Super kan selvfølgelig også bruges i dit tilfælde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-08 23:32

Hvilken format er din film i ? Det er ikke sikkert at det er nødvendig at bruge Super

Kommentar
Fra : w-coast26

Dato : 30-03-08 09:51

jamen hvis jeg går ind under filernes egenskaber og ser under filtype så er det en windows mediaplayer r01fil og hvis jeg tager den næste så står der samme bare r02 til sidst og sådan blir de vd op til 92 tror jeg...

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 30-03-08 10:53

Så er den hentet over torrent(pirat),du skal starte med at udpakke den første fil,så udpakker resten sig af sig selv

Kommentar
Fra : w-coast26

Dato : 30-03-08 12:54

jamen har prøvet at trykke på dem også begynder den bare at vise filmen i windows mediaplayer...også har jeg prøvet at brænde den,men min dvd afspiller skrev bagefter at den ikk ku fordi det var et ukendtdisc..

Accepteret svar
Fra : noltus55

Modtaget 40 point
Dato : 30-03-08 19:54

Har du winrar eller 7-zip,så højreklik og vælg udpak her

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 31-03-08 12:23

Du skal som andre herinde skriver, udpakke en af filerne med (somregel) winrar. Derefter skulle du gerne få en fil ud som enten er i img-format eller eller flere filer i vob/sub format? Alt efter hvad du får af format, skal du brænde dem ud i nero under det sted hvor den understøtter formatet.
Hvis du først udpakker en af filerne og derefter skriver hvad for en fil du får udpakket, så er det nemmere at hjælpe dig

Godkendelse af svar
Fra : w-coast26

Dato : 01-04-08 07:08

Tak for svaret noltus55.