/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
En sang fra Desperate Housewif
Fra : Gevelia
Vist : 742 gange
20 point
Dato : 29-03-08 19:16

Hejsa Intro til den nye serie af Desperate Housewife hvad hedder den og med hvem ???

Mvh. Per - Gevelia

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 29-03-08 19:21
Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 29-03-08 19:28

Hejsa, ikke lige det jeg mente.

Den sang Tv2 hvor de reklamerede med det alle nyste Desperate Housewife, Ja hu skulle vist have vundet en eller andet konkurrence et eller andet sted...

jeg tror hun synge Please og så et eller andet. den er ret god.

Det er hende der synger den her. http://www.youtube.com/watch?v=G7FCOtDwGGY&feature=related Men navnet er der ikke!!

mvh. Gevelia

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-03-08 20:02

Kan det her bruges

Citat
Traileren er oprindeligt produceret i USA, men Jens Kjær Larsen fra TV2 Design har lavet musikken til den danske version. Mixning og finpudsning foregik hos Jens Lyd.

Resultatet kan opleves ved at klikke på videoen til venstre, eller klik her for at se den lange version

http://jenslyd.dk/?sel=Eksempler

Accepteret svar
Fra : Q1984

Modtaget 20 point
Dato : 29-03-08 21:34

Leona Lewis - Bleeding Love.

Godkendelse af svar
Fra : Gevelia

Dato : 29-03-08 23:30

Tak for svaret Q1984. Det var lige præsis det rigtige svar.

Mvh. Gevelia