/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Messingsuppe/hornmusik
Fra : bigfool
Vist : 1507 gange
200 point
Dato : 29-03-08 17:35

Jeg har brug for noget underlægningsmusik til et slideshow, hvor en del af billederne er fra en rund morgenfødselsdag med fire musikanter i smoking, der spiller traditionel "messingsuppe" a lá sølv- og guldbryllup. Er der nogen her, der har kendskab til nogle plade- eller cd-udgivelser (helst dansk), som jeg så kunne købe og tage nogle numre fra?

Hilsen Bigfool

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-03-08 18:43
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-03-08 18:51
Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 29-03-08 18:54

@HelleBirgitte

Skulle det være musik udført fra trompet, basun etc.? (altså "messingsuppe")

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 29-03-08 18:58

@HelleBirgitte

Ang. dine links vil jeg følge op i morgen, da der lige kom et par gæster forbi - Foreløbigt tak

Bigfool

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-03-08 19:49

Her kan du ganske gratis høre "I østen stiger solen op" - messingudgave

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 200 point
Dato : 29-03-08 19:51

ups glemte linket
http://www.absolutbrass.dk/

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 30-03-08 12:35

Jo tak for linket. Musikken er mere eller mindre rigtig, men det jeg efterlyser er en pladeudgivelse med et eller andet lignende "messing-band", hvor man f. eks. via TDC kan købe downloads.

Kan du klare den HelleBirgitte?

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 30-03-08 14:39

Tak for svaret HelleBirgitte - Jeg har taget lidt herfra samt et andet sted hvor jeg også fandt noget brugbart.

Hilsen Bigfool

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-03-08 20:34

Selv tak held og lykke med projektet