/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lydudgang i fronten
Fra : Bofh
Vist : 630 gange
200 point
Dato : 26-02-03 01:23

Jeg har et soundblaster 128 lydkort, i min pc, og jeg vil gerne have udtag til høretelefoner + volumenkontrol i fronten.

Kan der købes ekstraudstyr til lykortet, eller skal jeg have nyt ?

I så fald, hvilket skal jeg vælge?

/Thomas

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-02-03 04:58

Hej Bofh
Du kan købe et dobbelt jack stik i de fleste pc+radio foretninger som du kan sætte i din lyd udgang+billige høretelefoner med volume kontrol på ledningen,det må være den nemmeste løsning,du kan også sætte et dobbelt stik i din mikrofon udgang hvis du hvil have høretelefoner med mikrofon så kan du både have en bord mikrofon og en på dine høretelefoner,håber det er en hjælp.

Hilsen Manse9933

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 31-03-03 17:53

Ellers skal du have et nyt kabinet hvor der er stik til hovdetelefoner i fronten
jeg har et cabinet med hovdetelefon-stik i siden af fronten + usb stik

her er et billede af det cabinet jeg har http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=159 det kan anbefales at købes

Hilsen Peter

Accepteret svar
Fra : bjergtrolden

Modtaget 200 point
Dato : 28-08-03 01:11

Du kan købe et front panel som kan installeres i et ledig CDROM slot på forsiden, med udtag til alt og diverse volumekontroller.
Hvis du har penge nok kan du købe et orginalt SB indsats - men ellers er der også en del uogrinale på markedet. Men som de andre skriver så er det billigste at købe nogle stik, lidt ledning og så lave det selv.

Kommentar
Fra : bjergtrolden

Dato : 28-08-03 01:13

Nå ja - et Sound Blaster® Audigy™ 2 Platinum eX leveres kun med front panel - så hvis du vil skifte er det da en mulighed.........

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 28-08-03 08:45

Hej Trold

Jeg har faktisk lavet det selv, for flere måneder siden.

Men da du kom tættet på løsningen skal du have pointene.

/Thomas

Godkendelse af svar
Fra : Bofh

Dato : 28-08-03 08:46

Tak for svaret bjergtrolden.