/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringe fra Mobil til fastnet?
Fra : axelbjarne
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 29-03-08 13:09

Hvis man ringer fra en mobil telefon til en fastnet telefon, koster det så penge for fastnet modtageren?

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-03-08 13:14

Nej det gør det ikke!

Clou

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-08 13:16

Sluttede vist for tidligt af - vil blot fortælle at det er der nogle der tror, men det gør det altså ikke - ring du trygt til fastnetabonnenter.

Clou

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-03-08 13:25

Normalt nej, hvis fastnettelefonen bliver svaret.
Har vedkommende duet og fastnettelefonen stiller videre til vedkommendes mobil betaler han ophaldet fra hans fastnet telefon til hans mobil hvis det er TDC.
Har vedkommende abn. hos Telia er videre stillin gen gratis fra fastnummer til mobilen. Det hedder Home Free.

Men ved helt normale opkald er svaret NEJ

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-03-08 13:32

Giv nu ikke TDC gode ideer.......

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-03-08 14:35

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-03-08 18:42

Velbekomme axelbjarne

Clou