/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Anti slip/slingredug
Fra : Dumbo2
Vist : 2656 gange
100 point
Dato : 29-03-08 09:54

Hej.
Er der nogle der ved, hvor jeg kan købe anti slip/ slingredug som måler 150x30 cm i sort på nettet. Har været mange steder og søge på nettet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-03-08 10:25

Hej med dig.
Prøv og se på www.haskins.dk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-03-08 10:27

Undskyld dethedder www.heskins.dk

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-08 10:31

Hejsa
Hos Jysk Sengetøjslager har vi i tidernes morgen købt en sådan dug/net i meter-mål, dog i hvid, men om de har det nu i sort, ja det ved jeg ikke - spørg i nærmeste butik.
Du kan også gennemse:
- http://www.anti-skrid.dk/site/index02.htm
- http://www.cellshoppen.dk/shop/stixx-anti-skrid-maatte-2143p.html
Held og lykke med projektet

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-03-08 10:34

Hvorfor dog ikke bare bevæge sig ned i nærmeste Føtex...de har det i mange forskellige farver, også sort, lige p.t. til en 10'er for sådan en rulle

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-03-08 10:36

NB: Prøv evt. i en Issenkræmmer eller anden forretning inden for badeudstyr, hvid det er en decideret "måtte" du søger - evt. Silvab, Bygma, Jem & Fix, Harald Nyborg etc.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-03-08 14:14

Du skal kikke i butikker med bådudstyr eller campingudstyr - Jeg har læst, du søger sort slingredug - men vil alligevel fortælle at siden her viser dem i rød, gul, grøn, blå, beige og selvfølgelig hvid - lige i det rigtige mål
http://www.sea-point.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 10-04-08 17:01

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-04-08 19:26

Haløjsa 'den havde jeg helt svedt ud
Glad for du kunne bruge svaret... og tak for points