/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
stationær PC
Fra : Disi
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 29-03-08 08:24

Min stationær PC ter sig underligt det er ligesom om der er en masse programmer der ligger og arbejder som jeg ikke kan se.
Og timeglasset står hele tiden og arbejder
Hvad kan der være galt

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 29-03-08 08:26

Få den renset for spyware - www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-08 09:05

Der behøver såmænd IKKE være noget galt....

Den trænger måske bare til en grundig udrensning af "gamle" filer....

Slet temp. filer
Rens reg. base
Kør defrag

Hvis den derefter stadig "ter" sig......

Slet ALT der ligger i din startfolder - du kan starte det manuelt hvis du skal bruge det...

Er der stadig problemer - så er www.spywarefri.dk et godt sted til det sidste....

Accepteret svar
Fra : xaque

Modtaget 100 point
Dato : 29-03-08 10:20

Hent hijackthis og kør programet
lav en kopi af loggen og smid den her ind på hol.dk eller på spywarefri.dk
og lad mig eller en ande kikke på den så sletter vi alt det overflødeige du ikke har brug for

det kan hentes her
http://www.merijn.org/files/HiJackThis_v2.exe

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 03-04-08 07:44

Tak for svaret xaque.