/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
skummer til saltvands akvarium
Fra : pjuske1991
Vist : 717 gange
50 point
Dato : 28-03-08 22:24

hvad er formålet ved en skummer?? til et salt vands akvarium.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 22:24

at ilte vandet

Kommentar
Fra : pjuske1991

Dato : 28-03-08 22:25

hvordan gør den det??

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 28-03-08 22:27

Undskyld det er noget vrøvl det er til at tilfører proteinhttp://www.akvarieudstyr.dk/database/produkter.asp?produkttype=skummerindvendig&gruppe=salt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 22:29

Her kan du læse mere om pasning i det hele tagethttp://www.fiskogfoder.dk/saltvandsakvarier.pdf

Godkendelse af svar
Fra : pjuske1991

Dato : 28-03-08 22:30

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-03-08 22:34

Nu har jeg ikke meget forstand på Akvarie fisk, men er det ikke for at fjerne portiner, der lægger sig på ovefladen?
Har lidt svær ved at forstå hvad meninger er med at tilføre proteiner med luft,,,
Men der er da til at søge på...
vh ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-03-08 22:36

Proteiner er normalt de slimede stoffer der lægger sig på flader, i andre våde miljøer.
Så det med at til føre protin, er vist måske også vrøvl. Det må være at fjerne proteiner...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 22:41

Ja benjamin det er mig der vrøvler men det står i mine link har vist fået for meget frisk luft i dag

Nå men takker og bukker Pjuske