/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ramdrive
Fra : fibacom
Vist : 199 gange
40 point
Dato : 25-02-03 22:35

min bærbar er IBM P133
jeg har fomatter den
vil ikke install Win 98
den har et D drev som er et MS ramdrive Hvad er det ???
Hvordan installer jeg win 98???

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 26-02-03 00:00

Gå ind i din bios ( når du genstarter skal du trykke på delete) når du kommer der ind skal du vælge pungt/ line 2 og tryk enter og sætte den til at boote fra cd-rom også skulle du gerne kune køre win98 ind HVIS det er en win98 se (2udgave)
MVH
turbo.dk

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 26-02-03 00:00

Gå ind i din bios ( når du genstarter skal du trykke på delete) når du kommer der ind skal du vælge pungt/ line 2 og tryk enter og sætte den til at boote fra cd-rom også skulle du gerne kune køre win98 ind HVIS det er en win98 se (2udgave)
MVH
turbo.dk

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 26-02-03 00:00

Gå ind i din bios ( når du genstarter skal du trykke på delete) når du kommer der ind skal du vælge pungt/ line 2 og tryk enter og sætte den til at boote fra cd-rom også skulle du gerne kune køre win98 ind HVIS det er en win98 se (2udgave)
MVH
turbo.dk

Kommentar
Fra : technet

Dato : 26-02-03 04:10

ramdrive er et virtuel drev som bliver lavet når du starter op med en orginal win 98 boot disk
og som ligger i hukomelsen indtil du genstarter maskine uden startdisk
det er fordi der ligger en pakket fil som lige skal pakkes ud og det bliver gjort til drev d:

men istedet for d: kandu prøve at skrive e:
så skulle du gerne komme på dit cdrom drev
og der skriver du install

eller du kan du kopiere mappen win 98 over på din harddisk og installere derfra og det er også hurtiger