/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
rysten på hænder og hovede
Fra : jettemichael
Vist : 1005 gange
100 point
Dato : 28-03-08 09:47

jeg i al min tid rystet oå hænder og hovede min læge gider ike hjælpe mig fik stesolid som 6 årig for og se om det hjalp men nej jeg ryster vidre andre der kender til det problem mvh jette

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-03-08 10:00

Det tror jeg da der er andre der kender. Blandt andre din læge! Forlang ar det bliver undersøg ordentlig. Lægen må vide hvilken specialist han skal henvise dig til!

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 28-03-08 10:02

Min svoger har Parkison http://www.parkinson.dk/parkinsonssygdom/, det kan være en mild grad

af denne sygedom??

Hvis jeg var dig, ville jeg bede om en ordenlig udredning af dine symptomer, ingen her på kandu

kan komme med en diagnose, men en masse gætterier.

Hvis din læge ikke tager dig alvorligt, så få skiftet læge

Håber du får hjælp

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 28-03-08 10:59

Hvis jeg stod i samme situation, som du gør nu, havde jeg først valgt at blive undersgøt på kryds og tværs. Vil din læge ikke, skal du skifte læge og huske at fortælle din nye læge om din begrundelse for dit valg. Så ved han at det betyder meget for dig. (selvom det ikke burde komme an på det)
Når jeg havde gjort det, ville jeg vælge at kontakte en alternativ behandler..... det kan være zonterapi, akupunktur, helse specialister som har hørt om det før, og muligvis kan hjælpe dig.

Je ghar selv i mange år.... ja, faktisk hele mit liv haft problemer med manglende energi. Jeg er blevet undersøgt igen og igen.... jeg kunne snildt sove 18 timer i døgnet...
Jeg lagde min kost om, dyrker motion og bruger ofte tid på at få tømt hovedet for tanker, så jeg har en større ro indvendig. Det er som at have fået et nyt liv. Jeg har energi som jeg aldrig har haft, jeg har et overskud jeg ikke turde tro på jeg kunne få og min glæde i livet er blevet betydelig større.

Håber du finder en løsning

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-03-08 11:34

Ryg noget hash så bliver du stabil.

Godkendelse af svar
Fra : jettemichael

Dato : 28-03-08 11:38

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 28-03-08 11:47

til teil tror du jeg er dum har en søn der er nakoman skulle jeg så sidi sammen med ham og ruge vi kæmper en kamp for at få ham til at holde ryger så kun hach nu men har prøvet alt nej deen går ikke

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 28-03-08 11:48

men ellers tak for dit svar teil

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 29-03-08 11:16

jeg prøver noget alternetivt behandling min læge gifer jo ikke gøre noget jeg håber at det hjælper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-03-08 11:20

Sådan en læge ville jeg ikke beholde... skift ham dog ud

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 30-03-08 13:15

nordsted jeg skifter i morgen han er ikke til at holde ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-08 14:45

Det lyder rigtig fornuftigt, og så håber jeg den nye læge vil lytte til dig, så du kan blive ordentligt undersøgt - det fortjener du

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 31-03-08 16:06

tak nordsted1 på onsdag prøver jeg altetiv behandling tak for ddine altid pæne svar mvh jette

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 02-04-08 19:11

tak til alle jer der har været søde og svare mig jeg har i dag fået sat 4 nåle i det en øre det giver lidt bivirkninger ondt mærkligt men det sagde at jeg kunne få i et døgn men bare det tager mit rysen så pyt så er jeg klar til alt ja det var ondt i ryggen og det kan i tro det gør men man er vel sej mvh jette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-04-08 21:25

Fire nåle, det lyder ikke af meget, men jeg håber inderligt at det virker, men du skal nok regne med flere behandlinger, før du kan mærke en rigtig effekt

Fortsat god bedring

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 10-04-08 19:09

hej norsted jeg ryster vidre de nåle hjæler ikke og han kan ikke gøre mere jeg må nok til en neonogel jeg kan ikke stave men en der undersøger ens hovede mange hilsner fra jette

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-04-08 08:07

Du kan da ikke have nået ret mange behandlinger?? Er det ikke hurtigt at give op?, men på den anden side, hvis behandleren selv siger han ikke kan hjælpe, så kan du lige så godt sparer de penge.

Jeg er glad for at hører, at du ikke bare giver op, men beder om en henvisning til en neurolog.

Jeg håber ikke ventelisten er for lang