/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Til o.v.n.
Fra : Mosebaek
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 28-03-08 08:23

Også min tak,for dit svar.Som jeg har draget nytte af.Jeg var jo med på en "lytter" her:

http://kandu.dk/spg119077.aspx

V.H. Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 28-03-08 11:57

Det er næsten helt utrolig hvad det lille program (Netsupport) kan finde og rette, på min bærbare med netværksproblemer, fik jeg oplyst alle fejlene, dem skulle jeg så selv rette, fik du løst problemet med at mail bliver hængende i Udbakke ?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 28-03-08 13:42

Jeg har nu flere gange prøvet at Netsupport programmet simpelthen lukker alt ned på maskinerne og intet netværk fungerer. Hvorefter man kan afinstallere programmet og det hele fungerer igen.

Jeg har de 3 gange jeg har haft fat i en PC med dette på - ikke været i stand til at finde en anden løsning på dette. Men det er så heller ikke kun m,ig der har det problem med netsupport. Det er nu bare en oplysning og en evt forhøring omkriung hvordan dette skal kunne løses. Mere at det bliver installeret hos nogle mennesker - der evt kan komme ind i de samme problemer!

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-03-08 17:28

Tak for svaret o.v.n..Bedre aldrig end sent.(Eller omvendt) Jeg er lige kommet hjem.Derfor har det trukket ud,med at lukke. Jo,det virker fint nu.Sat ben i "Min server kræver godkendelse".Linket til prg.
har jeg "adopteret".Så kan jeg finde det til evt. senere brug.

V.H.Mosebaek.