/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
!! Kandu mail !!
Fra : Sunowich
Vist : 599 gange
50 point
Dato : 27-03-08 23:22

Jeg har en underlig ting med min puter.Her på kandu siden under " vis private indlæg " kommer der jo en konvulut hvis der er post Den skal jo også forsvinde igen når posten er læst ,men det gør den ikke her.Jeg har prøvet at fjerne cookies og midlertidige internetfiler genstartet mm., men lige meget hjælper det. Der er en konvolut igen når jeg åbner Kandu selvom der ingen nye postbeskedder er.Er her andre der har det problem ?? problem og problem er jo så meget sagt ,men det er skie irriterende

Mvh SunoFisken Ham med en profil

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 23:25

Hej suno.
Det gør den også her indtil jeg klikker tilbage på side 1 f.eks. Går jeg så tilbage er den der igen men forsvinder så permenent hvis jeg atter klikker på side 1. Prøv lige det !!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-03-08 23:25

Tro det går over *GG*
Har det noget at gøre med din blockede?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-08 23:30

Hej pia den er der hele tiden på alle sider jeg kører altid med massere af åbne sider når jeg åbner fra min outlook og der er konvolutter på dem alle sammen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-08 23:30

Citat
Har det noget at gøre med din blockede?
øhh ikke helt sevet ind

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 23:31

Her forsvinder den når jeg gør som jeg skrev

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 27-03-08 23:34

miritdk har haft det samme problem, måske hun læser med her og kan fortælle hvad der hjalp hende.

jeg troede jeg havde problemet indtil jeg komme til at kikke længere nede på siden, under afsluttede eller hvad de nu hedder, så var der en besked i et afsluttet pm, så prøv at kikke der

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-08 23:45

Nordsted Nej hvis så skulle der vel være et kort udfor og man kan vel heller ikke skrive i et afsluttet spørgsmål ?? vel

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 23:48

Citat
man kan vel heller ikke skrive i et afsluttet spørgsmål ?? vel

Nej det kan man ikke , har lige prøvet !!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-03-08 23:50

Suno

Jeg har det helt samme problem, og jeg har gjort det samme som dig men lige meget hjælper det.

Og jeg har prøvet Pias råd, men det hjælper heller ikke. Alle cookkies og Temp. internetfiles er slettet.

Konvolutten er der stadig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 23:52

Citat
Konvolutten er der stadig

Det lyder sq mærkeligt
Der er ingen problemer her når jeg gør det !!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-08 23:53

Meget meget mystisk Jeg tror at der er nogle Kandufolk der læser med her for pludselig er det væk ??? Hvad med dig Granner ???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 23:57

Godt at hører. Nu vil jeg se dyner. Sov godt alle sammen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 00:04

Sov godt Pia

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-03-08 00:07

Hej i tråden.

Min kuvert er der skam osse, det har den været i laaaang tid og ja, det er irriterende men jeg har opgivet på forhånd, for jeg synes der har været en del tråde angående det her og jeg mindes ikke at have læst løsningen...endnu
Det kan jo være den kommer i denne tråd - jeg håber

Natnat herfra
/Dorthe

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-03-08 00:13

Nu har jeg klikket rundt på Kandu, men kuverten er der stadig. Alle breve er slettet, men kuverten er der stadig.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 00:17

Du må skrive en tråd om det, så hjælper det det har det her nu Nå venter og ser om det stadig er i orden i morgen

Sov godt SunoFisk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-03-08 00:26

I lige måde.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-03-08 02:17

Det ser ud som om du Sunowich har fået løst problemet, jeg har oplevet det samme, før jeg lukkede for private indlæg, jeg fandt ud af at en bruger havde sendt et indlæg og skyndt sig at Afslutte debatten, så jeg ikke kunne svare, da jeg læste beskederne, dem med rødt kryds foran, så forsvandt konvolutten kan det tænkes at i har ulæst besked som er lukket ? Prøv og se om ikke konvolutten forsvinder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-03-08 07:41

Citat
Nordsted Nej hvis så skulle der vel være et kort udfor og man kan vel heller ikke skrive i et afsluttet spørgsmål ?? vel

nu er o.v.n. lige kommet mig til undsætning, jeg mener det som han skiver-- han har bare fået det bedre formuleret - tak for det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 07:57

Ja jeg læste faktisk i gamle beskedder og der var en besked som jeg ikke havde set da jeg afsluttede det under en oprydning Det ka jo så være at det blev skrevet umiddelbart samtidig med at jeg lukkede Nåp men nu virker det ihvertilfælde Og Nordsted kom jo først med ideen selvom din forklaring ikke var så god som O.V.N.'s får du poeintne

-rig dag fra SunoFisken I ve' Ham med kun en profil

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 07:59

Tak for svaret Nordsted1. Hvad er det der kalder lytte lytte hmm det er jo arbejdet Jeg vil ud i solen og få lidt farve og mortion puha

Kommentar
Fra : Xer0n

Dato : 28-03-08 08:02

Jeg har hverken sendt eller modtaget breve, men jeg har hørt fra nogle tidligere medlemmer, som har fået post fra nogle i denne tråd, at der blev posten slettet ret så effektivt.

Jeg ved ikke rigtig hvad de gjorde for at slette deres private Kandu-Mail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-08 08:10

jeg har stadig den åndsvage konvulut ligemeget hvad der gøres og fra hvilken maskine - egen eller fremmedes - så hos mig er det et vedvarende problem som kandu teamet ikke har tænkt sig at gøre noget ved åbenbart

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 08:20

mirrit prøv at åbne og lukke dine gamle lukkede svar