/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Silkeborg fest lokale
Fra : Kevin_90
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 27-03-08 20:24

Hey
Så skal jeg til at arrangerer en lille komme sammen fest for min gamle klasse og nogle venner. Er der ikke nogle lokale man kan holde fest i Silkeborg eller lidt i yderkanten af Silkeborg ps. har ringet til foreskellige forsamlingshuse/fælleshuse og de sagde alle sammen nej tak. Lokalet skulle kunne rumme de 30-40 mennesker og man skal slf. måtte drikke noget sprut...;)

På forhånd takk...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-08 20:29

Her er da en del det ka jo være mange steder så du må helre se selv

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Festlokaler+%2Fsilkeborg&meta=

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-08 20:31

Skolen hvor i kom fra lægger normalt gerne lokaler til den slags - med mindre er vandalister...