/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows Live Hotmail
Fra : preb1944
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 27-03-08 14:58

Hej.
Jeg er begyndt at få en masse uønsket mail i uønsket mail på min hotmail.
Kan man uden problemmer lukke kontoen og starte en ny (ved at jeg så må have ny
hotmail adresse) eller findes der en anden måde at slette problemmet på ?
Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-03-08 15:07

Du kan have mange hotmail kontoer.
Så det er bare at oprette dem.
vh Ben

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 27-03-08 15:08

opret en ny mail og log ud af den du har nu,
den bliver lukket efter 90 dage uden aktivitet.

Accepteret svar
Fra : ch1quita

Modtaget 110 point
Dato : 27-03-08 15:13

Ja det kan du godt.

Men! Jeg syntes du sku kigge på www.gmail.com Googles egen webmail.
Jeg kan ligeså godt sige det som det er, du får SÅ meget mere for pengene, selvom den er gratis :p -Det jeg virkelig nyder er deres spamfilter. Virkelig effektivt og utrolig nemt!! Har ikke haft en eneste dårlig oplevelse med gmail.

MVH

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 27-03-08 15:37

Citat
Det jeg virkelig nyder er deres spamfilter. Virkelig effektivt og utrolig nemt!! Har ikke haft en eneste dårlig oplevelse med gmail.

ENIG__ indtil videre. og så får du 5GB til alt det løse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-03-08 16:41

Og gmail kan bruges fra Outlook / Outlook Express eller fra googles egen webmail.
Lige som hotmail kan gmail bruges hvorhen i verden du er.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-03-08 23:20

...når nu uønsket mail lander i mailfolderen uønsket mail hvad er så problemet????

Al den uønskede mail slettes jo helt automatisk løbende....

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 27-03-08 23:28

Hej. Problemmet er at jeg naturligvis kikker efter i uønsket post,da man jo kan komme ud for,at der er mail ,der går i uønsket post, som ikke høre til der. Hilsen Preben

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-03-08 23:46

Langt den overvejende del af emails der lander i uønsket post lander netop der, fordi filtreringen på Hotmail er "intelligent". Dvs. når tusindvis af ens/næsten ens emails lander i tusindvis af hotmail mailbokse, så smides de automatisk over i folderen med uønsket mail.

Så det må være i uhyre få tilfælde at du kan komme ud for det - med mindre du får mails fra domæner/afsenderadresser der pr. automatik er "blacklistet" af Hotmail....

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 28-03-08 00:00

Tak for svaret ch1quita.