/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
sorte håndklæder
Fra : karin42
Vist : 1140 gange
100 point
Dato : 27-03-08 12:42

vi har anskaffet nye håndklæder der er sorte - nu viser det sig at de fnuldrer over det hele og smitter af selvom de er vasket - hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 27-03-08 12:45

Reklamerer og får dem byttet.

Accepteret svar
Fra : sødprinsesse

Modtaget 110 point
Dato : 27-03-08 12:45

Hmm.... jeg har ikke noget gyldent råd, men har I prøvet at vaske dem på høje grader og tørretumble dem bagefter?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-03-08 12:47

Hvis det var mig, ville jeg klage i butikken, hvor de er købt. En ting er at de fnulrer, men at de så også smitter af, det er ikke rimeligt

Held og lykke med det

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 27-03-08 12:48

Tak for svaret sødprinsesse.
næh det har vi ikke , men det var måske en ide - tak for rådet.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 27-03-08 12:52

Med hensyn til afsmitning så prøv at komme eddike i skyllevandet.
Torben

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-03-08 13:17

Læg dem i blød. Vask og skyl - vask og skyl indtil de ikke afsætter farve