/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
formatering af bærbar
Fra : CCjunior
Vist : 662 gange
50 point
Dato : 27-03-08 12:33

Er det godtnok at køre en recovery af den bærbare eller skal man formaterer rigtigt..

hvis man skal formatere rigtigt, hvad gør man så med styresystem ??

Junior

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 60 point
Dato : 27-03-08 12:35

En recovery til fabriksindstillinger laver en format, men en normal recovery klarer det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-03-08 12:35

Lidt få oplysninger, det kommer an på hvad dit problem er, i langt de fleste tilfælde vil det være tilstrækkelig at køre Recovery

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-08 12:48

min computer er blevet uendelig sløv. Kører med Solid Works som er meget krævende.. men på det sidste er den begyndt at døje med næsten alle programmer.. har kørt div. scan osv..

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-03-08 12:56

har du nok friplads på harddisken. eller er det længe siden du har kørt en defragmentering.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-08 13:02

ud af 80gb er der ca 30 ledige.. har kørt defragmentering..

har næsten ingen musik på computeren, men har haft en hel del forskellige prg installeret og slette igen gennem tiden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-03-08 14:21

Start med at køre en recovery.
Ved nogle recovery programmer kan du vælge hvor meget du vil have slettet.

En ren formatering vil jeg ikke anbefale, da du sikkert ikke har alle nødvendige drivere, som skal bruges bagefter.

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 30-03-08 17:20

Hvis du har en recovery partition på din computer kan du roligt vælge at køre en recovery, alle driverne ligger med garanti i denne recovery. Du skal dog være opmærksom på at alt det der ligger på dit c-drev bliver slettet, også dine egne filer

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 02-04-08 23:06

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-04-08 07:35

Selv tak.