/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Streg tegning
Fra : frthah
Vist : 444 gange
200 point
Dato : 27-03-08 12:19

Hej. :~

jeg har et færdig lavet visit kort som skal trykkes, men der kræves at filen skal være stregtegnet, det forstår jeg ik noget af. det er en farvet visitkort, og jeg bruger PS 2008

Noget hjælp?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 27-03-08 12:47

Hvis du har gemt det på en fil, burde et moderne trykkeri kunne lave det.

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 27-03-08 13:12

mærkeligt, og det er et større trykkeri det blev sendt til

Kommentar
Fra : klars

Dato : 27-03-08 13:44

Hej frthah

Det forstår jeg ikke, jeg har lavet mange ting som jeg bare har sendt som en PDF fil,til trykkeriet og så har han brugt den til at trykke efter, tror du ikke at du skal prøve et andet tryggeri

MV
klars

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-08 19:31

De skal da bare trykke det som det er ellers vælg et andet trykkeri. De må jo forklarer dig nærmere hvad det skal sige ,hvis du helst vil have dem til det, som du har fat i .

Mvh SunoFisk

Annuller spørgsmålet
Fra : frthah

Dato : 05-04-08 21:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål